הלם בהפועל חיפה: לבקוביץ' חתם בהפועל פתח תקווה

רובי לבקוביץ'
רובי לבקוביץ' | ערן לוף

השוער שכבר סיכם את תנאיו עם יואב כץ, שינה את דעתו וירד בסופו של דבר לליגה הלאומית. כעת תקוע ניר קלינגר ללא שוער, ורן קדוש זוכה להתעניינות

(גודל טקסט)

הלם בהפועל חיפה לאחר שהשוער רובי לבקוביץ' החליט שלא להמשיך במועדון, והוא יירד לליגה הלאומית שם חתם במדי הפועל פתח תקווה לשנתיים הקרובות. לבקוביץ' שכבר סיכם את תנאיו בחיפה, אך לא חתם וחיכה לבעלים יואב כץ, החליט לעשות שינוי מהותי ולרדת לליגה השנייה. זו תהיה קבוצתו השמינית בקריירה של השוער בן ה-28.

בסביבתו של השוער הסבירו כי העובדה שלא היה צפוי לקבל את עמדת השוער הראשון גרמה לו לשנות את ההחלטה לגבי עתידו. בחיפה הופתעו מהמהלך, וכעת בוחנים אופציות לשוער נוסף פרט לאריאל הרוש או שוער זר. כפי שפורסם בספורט1, לפני כשבועיים שוב עלה שמו של שוער הפועל כפר סבא רן קדוש, וכעת צפוי העניין לתפוס תאוצה על רקע העובדה שלאדומים אין שוער בכלל.

במקביל במועדון טרם קיבלו החלטה לגבי עתידו של הקשר הברזילאי אדיסון באהייה. כזכור, ביום חמישי האחרון היו צריכים להודיע רשמית בחיפה על מימוש האופציה עליו, והודעה רשמית כזאת לא התקבלה אצל השחקן. בכל מקרה כבר באותו יום שוחח כץ עם נציגו של השחקן איתן מזרחי והבהיר כי ישמח לראות את באהייה בקבוצה גם בעונה הבאה. בהתאם למימוש האופציה, היתה אמורה חיפה להגדיל את שכרו של השחקן לכ-120 אלף דולרים, ואילו בחיפה מתכוונים להציע רק כמאה אלף דולרים. השחקן שזוכה להתעניינות גם מהפועל עכו וגם ממועדון ספורט אשדוד טרם החזיר תשובה בנושא.


רן קדוש. יגיע לקבוצה של קלינגר?
רן קדוש. יגיע לקבוצה של קלינגר?

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי