מהראן לאלה נתפס על שימוש בחומרים אסורים

מהראן לאלה
מהראן לאלה | צילום: ערן לוף

חומרים אסורים נמצאו בבדיקה שנתן החלוץ לאחר המפגש עם כפר סבא. גורם בכיר בהתאחדות: "לא מדובר בתרופה לשיעול". החלוץ למקורביו: "לקחתי ויטמינים". הפועל חיפה: "ספורטאי למופת". יצא לגרמניה לבדיקת מבחנה

(גודל טקסט)

מהראן לאלה בן ה-35, חלוץ הפועל חיפה בחמש השנים האחרונות, נתפס על שימוש בחומרים אסורים ועלול לספוג הרחקה מהמגרשים – אולי אף כזו שתוביל לסיום הקריירה של השחקן הוותיק.

לאלה נבדק לאחר המשחק בין הפועל כפר סבא להפועל חיפה ב-13.5.207, ולפי הודעת ההתאחדות לכדורגל שהתפרסמה היום (רביעי) נמצאו חומרים אסורים במבחנה שסיפק החלוץ.  עוד לפי הודעת ההתאחדות, "העניין הועבר לטיפולם של היועצים המשפטיים עו"ד אפרים ברק ותובע ההתאחדות עו"ד ניר רשף.

גורם בכיר בהתאחדות לכדורגל סירב לדבר יתר על המידה בשלב זה אולם אמר לספורט1: "זה סיפור גדול שהולך ומתפתח. לא מדובר בתרופה לשיעול או חומר כזה שנמצא".

גורם בהתאחדות אמר: "בפני מהראן לאלה ניצבת כעת החלטה כזו – לפתוח את המבחנה השנייה שנמצאת במעבדות פיפ"א בגרמניה. זה לא אומר שפיפ"א לא יכולה לפתוח את המבחנה השנייה ללא אישור של לאלה ובכל מקרה אם תהיה מעורבת בזה, תפתח הליך משמעתי משלה  והשחקן יעמוד בפני ועדת משמעת כשכל הגורמים הרלוונטיים יהיו מעורבים במהלך". השחקן עצמו צפוי לטוס עם נציג ההתאחדות לגרמניה על מנת לפתוח את אותה מבחנה בנוכחותו.

להגנתו טען החלוץ: "מעולם לא השתמשתי בחומרים אסורים ואני בטוח שבקרוב יתברר שמדובר בטעות ובסערה בכוס תה. אני מתכוון להילחם על חפותי ועל שמי הטוב ולשחק עוד הרבה שנים כדורגל. מודה לאוהדים הרבים מכל רחבי הארץ בכלל ושל הפועל חיפה בפרט על התמיכה ומקווה בקרוב להחזיר להם על המגרש".

מהפועל חיפה נמסר: "מהראן ללאה קפטן הקבוצה הוא ספורטאי למופת, סמל לדו קיום ומודל לחיקוי לבני הנוער. אנו מאמינים שנפלה טעות ואין למהראן כל קשר מסוג שהוא לשימוש בחומרים אסורים".

לאלה בן ה-35 גדל בהפועל חיפה, בשורותיה הוא עלול לפרוש כבר עתה אם אכן יוענש לתקופה ארוכה על ידי ההתאחדות. החלוץ הוותיק רשם הופעת בכורה בבוגרים ב-2002 כששיחק במכבי שעריים, לאחר מכן הוא עבר להפועל הרצליה וכעבור עונה אחת בלבד המשיך להפועל בני טמרה.


לאלה. "סיפור גדול שהולך ומתפתח" (ערן לוף)

עונת הפריצה שלו הייתה ב-2007/8 אז שיחק במכבי אחי נצרת ולשיאו הגיע כאשר עזב את הליגות הנמוכות וחתם בקיץ 2008 בהפועל תל אביב. הוא שיחק במדים האדומים ארבע שנים ובין השאר זכור שער הניצחון שלו מול סלטיק בשלב הבתים של הליגה האירופית. את עונת 2010/11 הוא בילה בעיקר בשיקום זכר לפציעה שספג כבר בתחילת העונה במשחק גביע הטוטו מול מכבי תל אביב. 

ב-2012 עזב לאלה את הפועל תל אביב וחזר להפועל חיפה, בשורותיה הוא משחק עד היום. בסך הכל בקריירה לזכותו של לאלה אליפות עם הפועל תל אביב, שלושה גביעי מדינה עם האדומים וגביע הטוטו עם הפועל חיפה.


מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי