הפועל ב"ש חושדת: מכבי ת"א וגנט הערימו עליה

בן שהר כובש וחוגג
בן שהר כובש וחוגג | דני מרון

האדומים יבדקו משפטית את עסקת אופיר דוידזאדה. סדיקו, שמעורר עניין רב בליגת העל, ירד מהפרק כי ברק בכר מחפש חלוץ בסגנון אחר: "דומה מדי לבן שהר"

(גודל טקסט)

הפועל באר שבע יורדת בשלב זה מארמנדו סדיקו, חלוץ נבחרת אלבניה שכבש צמד מול נבחרת ישראל במפגש האחרון ביניהן בסמי עופר. מועמדותו של סדיקו לשוק הישראלי, שעליה דווח לראשונה בספורט 1, עוררה עניין בבירת הנגב ובעוד קבוצות בארץ, כשהרצינית ביותר ביחס אליו היא מכבי חיפה.


ההתלהבות הראשונית של באר שבע מהסקורר האלבני נרגעה כשהתברר כי מדובר בעסקה יקרה להפליא, המוערכת במיליון יורו לעונה. לוויתור המסתמן על שירותיו של האיש שהפתיע את גורש בבעיטות מחוץ לרחבה, תרמה גם העובדה שתכונותיו דומות לאלה של בן שהר, בהיותו חלוץ שמרבה לתקוף דרך האגף. הנטייה שלא להתחזק בשחקן דמוי שהר מלמדת על מעמדו המיוחד של מלך השערים הבאר שבעי לפני חידוש המו"מ על הארכת חוזהו מעבר לשנת 2018.
 
 

"סדיקו חלוץ מצוין, אבל הוא לא מה שאנחנו צריכים. ברק מחפש חלוץ 9, שמשחק עם הגב לשער, בחור גבוה עם הרבה מסה ונוכחות", אמרו בקבוצה. הסרת המועמדות של האלבני סוללת את דרכם של מועמדים פחות אטרקטיביים על הנייר להציג את מועמדותם, אולי אפילו באחד משלושת משחקי הידידות שתקיים האלופה במהלך מחנה האימונים בפולין. אם יושגו הבנות עם אחד המועמדים, יכולתו תיבחן בימים הקרובים.


בן שהר. המניה שלו בבאר שבע בשיא

בן שהר. המניה שלו בבאר שבע בשיא


המשחק הקרוב יתקיים ביום שישי מול לך פוזנן, ויהווה הכנה לקראת בודפשט הונבד בסיבוב המוקדמות השני בליגת האלופות. המשחק הראשון נגד ההונגרים ייערך בטרנר ביום רביעי ה-12 ביולי, והגומלין בהונגריה כעבור שבוע ללא קהל. במועדון ממתינים לתשובת אופ"א לבקשה לאפשר לאוהדים האדומים לצפות במשחק הגומלין בבודפשט.


מלבד השקעת האנרגיה בפתרון הקובייה ההונגרית, נערכים באגודה למאבק מחוץ למגרש. סוגיית אופיר דוידזאדה לא יורדת מסדר היום, ובימים האחרונים נבדקים ההיבטים המשפטיים הנובעים מהניסיון להתחמק מתשלום פיצוי כספי לקבוצת נעוריו.  באר שבע הייתה זכאית לפיצוי המוערך במאות אלפי יורו במידה וגנט הייתה מוכרת אותו למכבי, וחשה שהבלגים ומכבי הערימו עליה כשסגרו את עסקת השאלתו.



ניסיון להתחמק מתשלום? (מכבי ת"א, האתר הרשמי)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי