רשמי: גיאורגי קוסטדינוב חתם במכבי חיפה לשנתיים

גיאורגי קוסטדינוב
גיאורגי קוסטדינוב | מכבי חיפה, אתר רשמי

קשרה לשעבר של לבסקי סופיה יהיה הרכש הרביעי של הירוקים ("עם עבודה קשה נשיג את כל מה שנרצה") אחרי שנחת הבוקר בישראל. כבש במשחקה האחרון של בולגריה

(גודל טקסט)
גיאורגי קוסטדינוב חתם היום (חמישי) לשנתיים במכבי חיפה. הקשר בן ה-26 נחת הבוקר בישראל, עבר בהצלחה את הבדיקות הרפואיות על ידי הצוות הרפואי של המועדון והשלים את מעברו למועדון אחרי הצטרפותם של גל אלברמן, עומרי בן הרוש ואליסון דוס סנטוס.


הבולגרי הגיע לירוקים מלבסקי סופיה בהעברה חופשית וצפוי להרוויח שכר של כ-250 אלף יורו לעונה. במכבי חיפה אישרו כי השחקן הומלץ על ידי טוני מוניוס, מי שאמור היה לשמש כמנהל המקצועי ועל אף חתימתו במועדון ביקש להתיר את חוזהו. הקשר הרשים את הצוות המקצועי החיפאי והפך לזר השלישי במועדון יחד עם גארי קגלמאכר ואליסון דוס סנטוס – כאשר הולמר אוילפסון, מארק ואליינטה, קאמיל ואצק ופיטים אזמי מחזיקים בחוזה אולם לא בתכניות ולא מתוכננים להירשם לעונה הקרובה.





לאחר החתימה התראיין הקשר לאתר הרשמי ואמר: "עוד לפני שהגעתי, ידעתי שמכבי חיפה היא הקבוצה הגדולה ביותר בישראל, קבוצה ששיחקה בליגת האלופות ועם קהל נהדר. לשחקן כמוני, להגיע לקבוצה כזו זה דבר טוב".


הציפיות לעונה הקרובה: "קודם כל, אני מאחל לי ולקבוצה המון בריאות ואני מאמין שעם הרבה עבודה קשה, אנחנו נשיג את כל מה שנרצה". קוסטדינוב החל את הקריירה בקבוצת נאפטקס בורגאס בעונת 2008/9, וערך בקבוצה עשר הופעות בלבד ללא שערים. לאחר עונה עבר לקבוצת צ'רמוצורטס פומורי, שם בילה שלוש עונות וערך 5 הופעות בהן כבש שלושה שערים. 









ב-2012 עבר בלודוגורץ, הקבוצה שזכורה מליגת האלופות, אך לא הרשים עם 12 הופעות ושני שערים. מעונת 2013 עד עונת 2015 קוסטדינוב רשם 49 משחקים וכבש שמונה שערים במדי ברואה סטארה זאגורה. לאחר מכן עבר למועדון הפאר הבולגרי, לבסקי סופיה, בו ערך 43 הופעות וכבש שמונה שערים.


קוסטדינוב זומן לראשונה לנבחרת בולגריה בספטמבר 2016, במשחק מוקדמות מונדיאל 2018 מול בלארוס. הקשר, ששותף במשחקה האחרון של בולגריה מול בלארוס ואף כבש שער בהפסד 2:1, שיחק עד כה ארבע פעמים בנבחרת הלאומית.


גיאורגי קוסטדינוב (מכבי חיפה, האתר הרשמי)

גיאורגי קוסטדינוב (מכבי חיפה, האתר הרשמי)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי