בן חיים נוטה לעזוב, מכבי תל אביב תפנה לחיפה בנושא עטר

אלירן עטר
אלירן עטר | ערן לוף

החלוץ מעוניין להגשים את החלום האירופי ויצא לפראג לסגור את עניין החוזה מול ספרטה. הצהובים יפנו לירוקים בנושא רכישת החלוץ באופן מהיר. אצילי יפתח מול טיראנה

(גודל טקסט)

מחנה האימונים של מכבי תל אביב יסתיים היום (ראשון) במגמת פרידה. הבעלים מיץ' גולדהאר שב לקנדה לאחר הניסיון להשאיר את החלוץ טל בן חיים שככל הנראה סיים דרכו במועדון.

החלוץ צפוי לצאת מחר לצ'כיה ולסגור את תנאיו בספרטה פראג בחוזה לארבע שנים עם שכר של 1.2 מיליון יורו בעונה. בן חיים הבהיר לגולדהאר בפגישה ביניהם על רצונו להתקדם ולהגשים חלום לצאת לשחק מעבר לים. פרקליטו יוסי גייר ואביו של החלוץ  אמורים לטוס לפראג כדי להיות במעמד הבדיקות הרפואיות והחתימה.

רק לאחר שהעזיבה של בן חיים תהפוך לעובדה מוגמרת אמורה מכבי תל אביב לפנות לנשיא מכבי חיפה יעקב שחר כדי לרכוש את החלוץ אלירן עטר שאמור להיות המחליף של בן חיים. בסביבת המועדון טוענים כי לא יגררו את המהלך מול מכבי חיפה בנושא עטר וינסו לזרז את המהלך במהרה. גורמים מאחורי הקלעים פועלים על מנת להוציאו לפועל כמה שיותר מהר.


בן חיים, הפרידה תושלם (אריאל שלום)

עומר אצילי שהרשים ב-0:3 על ספרטק טרנבה אמור להמשיך בהרכב גם במפגש עם טיראנה האלבנית (חמישי, 21:00, ספורט1).

מכבי תל אביב אמורה להנחית בקרוב שני שחקני זרים חדשים בעמדות הבלם והקשר. שלומי אזולאי שנראה טוב במחנה יתחרה על עמדת הקשר האחורי ועשוי להמשיך בסגל כשגם שון גולדברג עתיד לקבל קרדיט. אגב גולדברג ייתכן ויקבל הצעה מקבוצה בהולנד לאחר שמעברו לפ.צ ציריך נדחה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי