דיווח: סטנדרד ליאז' רוצה את פרדראג ראיקוביץ'

ראיקוביץ'
ראיקוביץ' | אריאל שלום

בבלגיה טוענים שהקבוצה תציע שלושה מיליון יורו על שוערה בן ה-21 של מכבי תל אביב

(גודל טקסט)

האם עוד שחקן מרכזי בדרך לעזוב את מכבי תל אביב? בבלגיה טוענים היום (שני) שסטנדרד ליאז' מעוניינת לרכוש את פרדראג ראיקוביץ' ממכבי תל אביב תמורת שלושה מיליון יורו.

הסרבי המוכשר מעורר עניין רב ברחבי אירופה ואף הוזכר כמועמד לדינמו קייב האוקראינית. גם ארסנל שלחה נציגים לפני מספר חודשים לעקוב אחרי שוערה של סגנית האלופה. 

ראיקוביץ' הגיע באוגוסט 2015 לישראל וחתם במכבי ת"א על חוזה לחמש שנים. יום לאחר הגעתו הוא כבר ערך את הופעת הבכורה שלו ב-0:1 של הצהובים על הפועל באר שבע. הסרבי הצעיר עמד בשער של הצהובים בששת משחקיהם בשלב הבתים של ליגת האלופות בעונה שעברה. לקראת סיומה של העונה, עמד השחקן במרכזה של פרשייה שהגיעה עד לכותלי בית המשפט המחוזי בתל אביב, זאת לאחר שספק דחף את מאמן בני סכנין דאז, יוסי אבוקסיס.

השוער בן ה-21 זכה עם סרביה באליפות אירופה עד גיל 19 בשנת 2013 והיה אחד השחקנים החשובים בטורניר. השוער השתתף גם באליפות אירופה עד גיל 19 בשנת 2014, אבל נבחרתו הפסידה בחצי הגמר לפורטוגל בפנדלים. ראיקוביץ' הוביל את סרביה לזכייה בגביע העולם עד גיל 20 בשנת 2015.

פרדראג ראיקוביץ'. יעבור לבלגיה? (עדי אבישי)
פרדראג ראיקוביץ'. יעבור לבלגיה? (עדי אבישי)

עונה לא טובה עברה על סטנדרד ליאז' שסיימה את הליגה במקום התשיעי ולא תשחק באירופה בעונה הבאה. הבלגים מקווים לחזק את הסגל לקראת העונה הקרובה. 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי