אלירן עטר יעלה למכבי ת"א למעלה מ-1.5 מיליון יורו

אלירן עטר
אלירן עטר | אודי ציטיאט

טל בן חיים עזב את סגנית האלופה וגורמים המקורבים לחלוץ מכבי חיפה ולשני המועדונים כבר החלו בניסיון להעבירו בחזרה לקריית שלום

(גודל טקסט)
מכבי תל אביב תקיים הבוקר אימון ראשון בקריית שלום מאז חזרתה אתמול בשעות הצהריים ממחנה האימונים באוסטריה, ולמעשה תחל רשמית בהכנות למשחק ביום חמישי בנתניה במסגרת סיבוב המוקדמות הראשון בליגה האירופית מול מחזיקת הגביע האלבני טירנה (21:00, ישיר בספורטHD1).


טל בן חיים כידוע סיים את דרכו במועדון אתמול אחרי שנמכר לספרטה פראג הצ'כית, בדיוק ביובם בו לפני שנה נמכר ערן זהבי לגוואנגז'ו ר.פ הסינית, ומכבי תל אביב כידוע תקבל תמורתו 2.9 מיליון יורו ואף השתחררה מחוזהו שעמד על 630 אלף יורו לעונה. בן חיים כבר חזר הבוקר מצ'כיה לישראל, אולם סירב לדבר בשדה התעופה וההמתנה כעת היא להודעה הרשמית של ספרטה על צירופו.



גורם במכבי תל אביב אמר הבוקר לספורט1: "למהלך של טל בן חיים היו שותפים כל ראשי המועדון וההחלטה לתת לשחקן ללכת ולהגשים את החלום האירופי הייתה של כולם. זה קרה וזה יקרה בכול מועדון כדורגל. אנחנו ממשיכים קדימה ולא מסתכלים לאחור. גם עם זהבי ובן חיים לא זכינו בתואר לפני שנתיים". בן חיים ישהה כעת לצד משפחתו מספר ימים ויצטרף לקבוצתו החדשה ביום שישי.


טל בן חיים (עדי אבישי)
במכבי תל אביב כבר מסתכלים קדימה. בן חיים (עדי אבישי)


ביום רביעי אמור בן חיים להגיע לקריית שלום כדי להיפרד משחקני ועובדי מכבי תל אביב. "רק שלא ישחק במקביל למכבי תל אביב, בטח ישדרו את הליגה הצ'כית עכשיו", התלוצץ אחד משחקני מכבי תל אביב.


מי שעשוי להחליף את בן חיים במכבי תל אביב הוא כידוע אלירן עטר, שמאחורי הקלעים כבר החל מו"מ כדי לנסות ולהעבירו ממכבי חיפה. יש לציין כי טרם הוגשה פנייה רשמית, אולם גורמים המקורבים לחלוץ ולמועדונים מנסים לתווך בעסקה. ההערכה היא כי מכבי תל אביב תתבקש לשלם עבור עטר למעלה מ-1.5 מיליון יורו.



אלירן עטר. מקורבים לכל המעורבים בדבר כבר החלו במו"מ (דני מרון)


עוד בנוגע לחיזוק הסגל, המאמן ג'ורדי קרויף ממתין לסיום מו"מ שמוביל המנכ"ל החדש בן מנספורד עם בלם וקשר זרים לעמדות שפינו הברזילאי רמון רומא והפורטוגלי רובן מיקאל. הקשר הארגנטינאי אוסקר סקאריונה, ששכרו עומד על כמיליון יורו, אינו מתלהב לעזוב להצעות ממועדונים בטורקיה המוכנים לשלם שכר נמוך יותר. נראה כי לנוכח המאבק הגדול במרכז המגרש גם הקשר הברזילאי מרסלו יושאל.


לקראת המשחק הרשמי הראשון של העונה ביום חמישי, באימונים ובמשחקים באוסטריה כבר תורגלו בעמדה של טל בן חיים ארון שוינפלד ושגיב יחזקאל. דור מיכה פצוע ויחמיץ את שני המשחקים בליגה האירופית.


 

שותף יקר בהצלחה בדרך החדשה.. כבר מתגעגע! @talbenchaim11

A post shared by Avi Rikan (@avirikan) on

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי