יעקב בוזגלו: הדרכון הפורטוגלי של מאור יפתח אפיקים חדשים

יעקב ומאור בוזגלו
יעקב ומאור בוזגלו | אודי ציטיאט

אביו של השחקן השיק את ספרו החדש "הילד ענק, האבא חיידק", ספורטאים רבים הגיעו לאירוע היוקרתי. מאור: "עדיין לא יודע מה יהיה איתי"

(גודל טקסט)
יעקב בוזגלו עשה צעד נוסף לקראת התדמית החדשה והמרעננת כאשר הערב (שלישי) השיק את יציאת הספר שלו "הילד ענק האבא חיידק", כשהוא מבטיח שמי שיקרא אותו יראה הרבה מעבר לתדמית התקשורתית שכולנו מכירים. משפחת בוזגלו, פרט לאלמוג שטס עם בני יהודה למחנה אימונים בבולגריה, הגיעה במלואה: האמא חני, מאור ומירן בוזגלו שהגיעו עם התאומים, וגם האחים אסי ואוהד.  

 

עוד הגיעו לחלוק כבוד לאבא הכי צבעוני בכדורגל הישראלי: אבי נמני, לירן שטראובר, פיני בלילי, רון שובל, עידן בראון וארי שמאי שגם הנחה את האירוע. בוזגלו האב התרגש לראות את כל אלו שהגיעו לאירוע וציין כי מעל 40 שנה יש לו רצון עז להוציא את האני מאמין שלו והנה זה קרה. לא כל יום רואים את מאור, האחים והנכדים עולים על במה אחת ושרים לסבא "חולה על כדורגל".


 

"הספר הזה בא לסתור את כל מה שידעתם על יעקב בוזגלו. כל כך הרבה סטיגמות הדביקו לי, שלדעתי אף אחת לא נכונה והספר יגרום להבין איזו כברת דרך אני עשיתי בעצמי וגם עם הילדים. אני בא ואומר, עשיתי דרך ככדורגלן, מעבר לזה אני מגדל ארבעה ספורטאים בבית, ככה שכל הורה יוכל להתחבר לספר הזה", הצהיר יעקב בוזגלו

 

יעקב, בחודש הבא אתם מסיימים את צילומי "הבוזגלוס", האם זו תהיה התשובה הישראלית לקארדשיאנס?
"כך אומרים. לא ראיתי את התכנית שלהן רק שמעתי עליהן. אני בטוח שאחרי שהתכנית תעלה מצפות לי עוד המון הפתעות בהמשך". כמו למשל ב-18 בספטמבר בחמי יואב כשיעקב יישא לאישה את אם ילדיו חני.



יעקב בוזגלו עם הילדים (אודי ציטיאט)

"כרגע אנחנו מתמקדים בתהליך השיקום של מאור", הבוזגלוס (אודי ציטיאט)



מה היעד הבא של מאור?
"כרגע אנחנו ממוקדים בתהליך השיקום של מאור. לשמחתי הוא עושה יופי של התקדמות מידיי יום וזה כיף ועוד לא יצאנו לדרך. נכון שיהיו לו אני מעריך שתי הצעות גם מפה וגם מפה. הוא גם צריך לקבל את הדרכון הפורטוגלי בקרוב וזה יפתח לו אפיקים נוספים. אנחנו גם סקרנים כמותכם ורוצים לדעת ושזה יהיה מאחורינו ולהתמקד בעונה שבפתח אבל לצערנו הוא לא ייפתח את העונה ויחזור להערכתי הכי מאוחר באוקטובר". 

 

"מעבר לחלומות שלו על הילדים, זה חלום של אבא שלי שהוא מגשים", מספר הילד הכי מצליח בכדורגל הישראלי לבית משפחת בוזגלו, מאור. "אתמול התחלתי לקרוא את הספר והוא ממש סוחף ומושקע עם המון מסרים להורים. וגיליתי שלא הכרתי הרבה דברים כמו למשל את הילדות של אבא שלי ואת הדרך שהוא עשה וזאת הייתה הפתעה כי אנחנו ניזונים מהתקשורת והתדמית שלו היא לא הכי מטיבה אתו וגם לא איתי, זה בסדר אנחנו מתמודדים עם זה".  


יעקב בוזגלו (אודי ציטיאט)"כל כך הרבה סטיגמות הדביקו לי והספר יפריך אותן", יעקב בוזגלו 
(אודי ציטיאט)


על פוסט הפרידה שהעלה אתמול לרשת: "אני לא יכול לסכם ארבע שנים בפוסט, גם לא בראיון של שעה. יהיה לי קשה להביע את הרגשות ואת מה שעברתי כי אלו היו שנים מדהימות, מוצלחות עם הרבה עוצמה ורגש. עברתי חוויות עם הקבוצה ועם החברים הטובים, אין ספק שבאר שבע זאת עיר של כדורגל שחיים ונושמים בה כדורגל וזה גם הביא אותי למה שאני היום".


ל

 הנכדים שרו לסבא: "חולה על כדורגל" (אודי ציטיאט)

כעת הזוג בוזגלו והילדים עברו לגור בחולון בזמן שמירן מעבירה עמה את עסק הקוסמטיקה המצליח שלה. "גרנו מחוץ לב"ש (להבים) וכמו בכל מקום שאנחנו עוברים לגור, אני משתדל שזה יהיה מחוץ לעיר, לפחות עשר דקות נסיעה אבל אני עדיין לא יודע מה קורה איתי", מוסיף בוזגלו ומדגיש שכרגע כל כולו עסוק בשיקום: "אני כל כך עסוק בהחלמה, שמבחינתי עכשיו ההחלמה זה כמו המועדון. בבוקר אני עובד במים, בצהריים פיזיותרפיה ובערב פילאטיס". 

 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי