פנאתינייקוס הפעילה את סעיף השחרור של אלטמן

עומרי אלטמן
עומרי אלטמן | דני מרון

היוונים פנו רשמית להפועל תל אביב, יעבירו 150 אלף יורו עבור הקשר שצפוי לחתום עוד השבוע. האדומים הבהירו כי בשלב זה וויליאם סוארס לא בתוכניות

(גודל טקסט)

 עומרי אלטמן קרוב מאוד למעבר לפנאתינייקוס. היוונים העבירו פקס רשמי להנהלת הפועל תל אביב ובו הודיעו כי הם מפעילים את סעיף השחרור העומד על 150 אלף יורו. בכך, הקשר שייצא בקרוב לאתונה אמור לחתום בקבוצה. ההערכות הן כי עד יום שישי יוצג אלטמן רשמית כשחקן פנאתינייקוס, חמישה חודשים אחרי שההעברה לא יצאה אל הפועל בינואר האחרון.

פנאתינייקוס נמצאת בבעיות כלכליות שחייבו את הקבוצה לוותר על כוכבים כמו מרכוס ברג, מייקל אסיין וניקלאס הולט. "אלטמן יהיה כנראה השם הכי גדול שינחת בפאו הקיץ", טען עיתונאי יווני. הקבוצה, אותה מאמן היווני מרינוס אוזונידיס, סיימה את העונה במקום השלישי ותשחק במוקדמות הליגה האירופית.

אלטמן בן ה-23 כבש בעונה שעברה שבעה שערי ליגה ב-31 הופעות במדי הפועל תל אביב. הוא ייצא בפעם השנייה בחייו את גבולות ישראל לאחר ששיחק בגיל נוער בפולהאם האנגלית. הקשר, שדחה הצעה ממכבי חיפה, העדיף לשחקן ביוון למרות שהחזיק גם בהצעה נמוכה יותר מגראסהופרס השווייצרית ושמו נקשר לקבוצות בספרד.


סוארס. בשלב זה אין כוונה לצרפו בשל עלויותיו (אודי ציטיאט)

עוד בהפועל תל אביב, בקבוצה ממתינים להחלטה הרשמית של הבלם אוראל דגני על המשך דרכו. אימוני הפועל תל אביב יפתחו באמצע השבוע הבא (4.7) ובקבוצה הבהירו כי בשלב זה בלם הפועל באר שבע ויליאם סוארס לא בתוכניות, בעיקר בשל העלות הכספית שלו. עד כה חתמו בקבוצה 14 שחקנים חדשים.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי