מסאי דגו מונה למאמן הפועל כפר סבא: "גאווה גדולה"

מסאי דגו
מסאי דגו | אתר רשמי

עוזר המאמן של היורדת ללאומית הוא האתיופי הראשון שידריך קבוצה באחת משתי הליגות הבכירות בישראל, כשהוא בן 31 בלבד: "הלוואי שזה יפתח לאנשים מהעדה דלתות". אלקסלסי חתם

(גודל טקסט)
היסטוריה בכדורגל הישראלי. מסאי דגו, בן 31 בסך הכל, יהיה המאמן הראשון בן העדה האתיופית בליגה מקצוענית בישראל. דגו מונה לרשמית למאמן היורדת ללאומית, הפועל כפר סבא, לאחר שכזכור אשתקד שימש כעוזר המאמן תחת שלושה מאמנים שונים: שרון מימר, אלי כהן ופליקס נעים.


"אני המאמן האתיופי הראשון בשתי הליגות הבכירות. זו גאווה גדולה והלוואי שזה יפתח לאנשים מהעדה דלתות", כך סיפר בהתרגשות גדולה מסאי דגו, מאמנה החדש של הפועל כפ"ס, ל-103FM. "כיום כבר יש המון שחקנים מהעדה האתיופית בליגת העל. אינברום יצא עכשיו לשחק לחו"ל, אני מאוד גאה, זה יכול לעשות רק טוב".




דגו הודה: "המועדון לקח סיכון כשמינה אותי, אבל הם מכירים את העבודה שעשיתי בשנה שעברה. קיבלתי את המנוי הזה בכבוד גדול ואני אעשה את הכל על מנת להחזיר".


התקציב הנמוך: "שיחקתי בליגה הלאומית שמונה שנים. היו קבוצות שפתחו עם רכש, תקציבים ושמות. חלקם התרסקו. הפועל ת"א זה באמת מועדון אדיר ואני מאמין שהם יעלו ליגה בלי יותר מידי בעיות".


חיזוק: "הפועל כפ"ס זה גם מועדון גדול. יש בעיות, אין תקציב גדול, אבל אני מאוד מאמין בחבר'ה הצעירים שממשיכים איתנו. נשלב עוד כמה שחקנים ממחלקת הנוער. אני מאוד מאמין, עבדתי בנוער, יש הרבה שחקנים טובים שנופלים בין הכיסאות והם יכולים להוכיח את עצמם אם רק יקבלו הזדמנות".


מסאי, אחיו הצעיר של ברוך דגו, שיחק במחלקת הנוער של הפועל תל אביב ועבר בקריירה במספר קבוצות ביניהן הפועל אשקלון, הפועל רעננה, הפועל ראשון לציון מכבי הרצליה והפועל קטמון. הוא סיים את הקריירה במדי הפועל קריית שלום מליגה ג' ואשתקד צורף לצוות המקצועי של הפועל כפר סבא.


בתוך כך, הקבוצה הודיעה גם על רכש ראשון בעידן דגו כשהקשר איתי אלקסלסי חתם במועדון לעונה. אלקסלסי תוצר מחלקת הנוער של בית"ר טוברוק עבר בגיל צעיר להפועל תל אביב ואף עלה לבוגרים של המועדון. הוא הספיק לשחק גם בעירוני ראשון לציון והפועל פתח תקווה.


אלקסלסי אמר: "אני שמח לחזור לקדנציה שניה במועדון עם מסורת ומאחל לי ולקבוצה הצלחה העונה".


כזכור, פליקס נעים התפטר בשל חוסר הוודאות לגבי מצבה של הקבוצה בעקבות הודעת העזיבה של סתיו שחם. הירוקים ישבו עם זיו אריה ובני בן זקן, אך החליטו להמר על דגו הצעיר – בצעד שכאמור מהווה היסטוריה בכדורגל הישראלי. 




מועמדתו נפלה. זיו אריה

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי