כל האמת בפרצוף: יעקב בוזגלו מגיע לספורט1

יעקב בוזגלו
יעקב בוזגלו | אודי ציטיאט

חד, בוטה והכי אמיתי שיכול להיות. האבא הכי מפורסם במדינה חונך טור אישי חדש וסוגר חשבון: המילה שמקפלת כל עיתונאי, השקרים שנכתבו עליו והשיחות עם ילדיו. הטור המלא בסופ"ש, הנה טעימה

(גודל טקסט)

יעקב בוזגלו, שחקן עבר, האבא הכי מפורסם בעולם הכדורגל, סופר ובקרוב כוכב תוכנית הריאליטי "הבוזגלוס", מגיע ל"מעריב" ו"ספורט1". מדי שבוע, בלי פילטרים, הוא ידבר על כל מה שכואב לו ומפריע לו. על משפחה, כדורגל ומה שביניהם ומה הוא היה רוצה שיקרה כאן. המילים שלו, האמת שלו, חד וישיר כמו שרק הוא יודע להיות. הטור הראשון יעלה בסוף השבוע ובינתיים תקבלו ממנו טעימה קטנה. קראתם לו אבא הורס? עכשיו הוא עונה לכולם ומבהיר: "כל מה שאתם חושבים שאתם יודעים עליי, לא נכון".

"שואלים אותי אם ההתנהגות שלי פגעה מקצועית בילדיי. המציאות היא שאחרי כל מה שעברתי, דברים שקרו לא חידשו לי. עם כל הידע שלי, ההבנה שלי, הרצונות שלי והדחיפה שלי, כל מה שאתם רוצים קרה אצלי בבית. אבל בכל מקום הדלת פתוחה כי בחיים לא עשיתי רע לאף אחד. דבר אחד מנחה אותי – לדאוג לילדיי. נכון, אני מרגיש שאני יודע חוקים יותר טוב מכמה בעלים. אני מבין את המטריה יותר מהרבה מאוד מאמנים.

"להורה הכי קל לספר סיפור. בא מאמן ואומר שהילד בנסיגה מקצועית. פירוט אין. "מקצועי", כלומר "אני החלטתי ואני קובע. הילד כרגע לא מתאים". פרמטרים? מה פתאום. בכלל מקצועי זו מילה שאין עליה עוררין בישראל. שימו לב שגם כשהעיתונאים מראיינים מאמן והוא אומר "מקצועי", מיד הוא קיפל אותם. נגמר. מתי יבוא מישהו שישאל: 'איך אתה מנמק את זה?'. אני לא מבין. השחקן אמור להגיע לחלל ולא הגיע?".

"המרחקים בין האמירות שנאמרות דרך המועדונים, לכאורה בצורה רשמית, לתקשורת הם כל כך גדולים שאין ביניהם קשר. יוצא אפוא שהמועדון מחמם את הקהל נגד השחקן – במקרה זה נגד האבא – כי זה הכי קל והכי אמין. אותי קל להכפיש, אבל לא תמיד יכולתי להגן על עצמי. הרי אם זו מילה שלי או עיתונאי בכיר למי תאמינו? לעיתונאי. אם הוא אמר, הוא בדק, הוא יודע על מה הוא מדבר. אבל חברים, אי אפשר לבדוק עם צד אחד ולהציג עמדה. זה מה שעושים היום. כשאתה שומע רק צד אחד, גם אם העמדה שלך שקר מוחלט, למעשה כולם מאמינים לשקר שלך".  


"הרי אם זו מילה שלי או עיתונאי בכיר למי תאמינו? לעיתונאי" (דני מרון)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי