שרון מימר: אלוהים אוהב אותנו, בניון הוכיח שהוא ענק

שרון מימר
שרון מימר | אודי ציטיאט

בית"ר ירושלים חוגגת את ה-3:4 הענק על ושאש אך המאמן מסתכל קדימה: "נתקן את הטעויות, אני שמח ומאושר אבל עוד יש לנו משימות"

(גודל טקסט)
בית"ר ירושלים רשמה הערב ניצחון ענק בפתיחת הקמפיין האירופי אחרי קאמבק הירואי מול ושאש ההונגרית. הבית"רים חזרו מפיגור 3:1 ל-3:4 מדהים, כשמי שניצח על החגיגה היה יוסי בניון עם שער ובישול תוך שתי דקות.


"אלוהים היה איתנו", התפייט שרון מימר מאמן הירושלמים, "עשינו המון טעויות ואני שמח שניצחנו בסוף. יש לנו המון יכולות התקפיות ונשפר את ההגנה".




על בניון
: "יוסי נכנס והוכיח למי שהיה לו ספק שהוא שחקן ענק ויכול לשפר אותנו, אבל אנחנו גם קבוצה וכולם עשו פעולות טובות".


על ההגנה: ניקח את קלטת הוידאו ונראה לשחקנים את כל הטעויות שעשינו. גם בלי רכש אפשר להשתפר. עברנו מחצית וכעת המחצית השניה בהונגריה. אם נבוא מוכנים נעבור".



שרון מימר. ניצל בנס ממבוכה
שרון מימר. ניצל בנס (אודי ציטיאט)

על חיסרון הקהל: "אין ספק שהקהל יכל לעזור לנו מאוד. זה חלק מאוד משמעותי בהצלחה שלנו ואנחנו מחכים לו".


מה לשפר:
הליגה האירופית עוד רחוקה מאיתנו וצריך לעבור שלב שלב. קודם נעבור את ושאש. מי שמכיר את בית"ר יודע שלא מתגוננים ומנצחים דרך ההתקפה".


אחד מכוכבי הניצחון, יוסי בניון שכבש את השער השני שפתח את הסכר עבור הצהובים-שחורים אמר: "תמיד כיף להבקיע. במיוחד בקבוצה שאהדתי מילדות. אני שמח שנכנסתי ויכולתי לעזור הקבוצה. בית"ר ידועה בכוח שלה שזה הקהל, אבל האווירה הייתה של משחק אימון. הראנו אופי וחזרנו מ-3:1 ל-3:4".


ההרגשה: "המטרה של שחקנים מחליפים זה לעשות שינוי. כל מי שעלה מהספסל הביא שינוי. ראינו שהם מתעייפים וחשבנו שצריך לנצל את זה. עשינו תוצאה גדולה. עכשיו צריך לנסוע להונגריה במטרה לנצח".



חגיגה ירושלמית. יחגגו גם בהונגריה?

חגיגה ירושלמית. יחגגו גם בהונגריה? (אודי ציטיאט)


המשחק הבא: "אסור לזלזל אף פעם בשום קבוצה. צריך להיות נחושים מהרגע הראשון ולהראות שאנחנו רוצים יותר".


ז'אורז'יניו שכבש את השער הראשון הוסיף: "אני אוכל לעשות את האוהדים מאושרים. מקווה לטוב מהמעבר הזה מסכנין. היה קצת מזל במשחק הזה שהביא לנו ניצחון. זה היה רק משחק פתיחה של העונה".


בצד המפסיד שידרו אופטימיות למרות איבוד הניצחון. מאמן ושאש מיכאל אונינג טען: "הרגשתי כבר בדקה ה-75 שאנחנו מתחילים להתעייף. זה לא משהו רגיל בכדורגל. אבל למרות התוצאה הדברים תלויים בנו ואנחנו יכולים לנצח בגומלין ולעלות לשלב הבא".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי