ואליינטה סיכם בא.א.ק, פדריקו וגה עשוי להצטרף למכבי חיפה

מארק ואליינטה
מארק ואליינטה | דני מרון

הירוקים מנסים להגיע להסדר פיצויים עם הבלם, כשמרבית הפרטים עם היוונים סוכמו. המגן הארגנטיני מועמד להגיע, הירש עשוי לעבור להפועל עכו. אלון תורג'מן חוזר לאימונים. וגם: סקאוט צפה במגן טירנה מול מכבי ת"א

(גודל טקסט)

לאחר שסיימה את מחנה האימונים הראשון בשבוע שעבר ולאחר חופש בסוף השבוע תחזור מכבי חיפה ותתחיל את אימוניה הטקטיים לקראת העונה הקרובה. כבר השבוע תערוך הקבוצה שני משחקי אימון מול הפועל עכו והפועל אשקלון. במהלך השבוע מתכננים בצוות המקצועי לעבוד על מספר שיטות משחק כאשר ברצונו של גיא לוזון לבחון שיטות של שניים ושלושה בלמים.

לוזון גם מעוניין להחתים מוקדם ככל שניתן מגן ימני שייקח חלק בתרגול שיטות ההגנה השונות. בהמשך לחיפושים במועדון ישנם מספר מועמדים ואחד השמות שהוצעו על ידי המנהל הספורטיבי המיועד טוני מוניוס הוא זה של מגן אלקורקון פדריקו וגה. וגה בן ה-24 סיים חוזה של שנתיים בקבוצה והעובדה שמדובר בהעברה חופשית תקדם את העסקה מולו. בחיפה ציינו כי יש עוד מועמדים לתפקיד. וגה בן ה-24 גדל בריבר פלייט בארגנטינה ועבר ב-2015 לליגה השניה בספרד.

מגן נוסף שמועמד למועדון, כך לפחות על פי דיווח בחו"ל, הוא אלבי דוקה, השחקן בן ה-20 של KF טירנה שפגשה ביום חמישי באצטדיון בנתניה את מכבי תל אביב. לפי אותה ידיעה, סקאוט מטעם מכבי חיפה צפה בשחקן שמבוקש גם על ידי היידוק ספליט הקרואטית.


דוקה השבוע בנתניה. ישוב לישראל? (האתר הרשמי)

הולמאר איולפסון, מרק ואליינטה וקמיל ואצק, שאינם נמצאים בתכניות של מכבי חיפה לעונה הבאה, יגיעו מחר לישראל, יעברו בדיקות רפואיות ולאחר מכן המועדון יקבע להם תכנית אימונים מפורטת. בגזרת הישראלים, אלון תורג'מן ביקש להצטרף לאימונים וגם הוא יהיה חלק ממתכונת האימונים הנפרדת. אסמאעיל ריאן בחר שלא להתאמן. הירוקים מצפים למצוא לכל השחקנים הללו קבוצות במהרה. 

גם יניב בריק ושחר הירש לאנמצאים בתכניות של המועדון, כאשר האחרון צפוי להצטרף להפועל עכו. העולה החדשה הפכה לביתו השני של סוכן השחקנים דודו דהאן שמשמש גם כסוכנו של הירש.


וגה, יאייש את עמדת המגן? 

בנוגע לבלם מארק ואליינטה קיים ניסיון להגיע להסכם על הפיצויים מול הירוקים לאחר שרוב התנאים שלו אצל א.א.ק אתונה כבר סוכמו. השחקן עצמו מסרב לעת עתה לוותר על סכום כסף מסוים אותו הציעה מכבי חיפה. את א.א.ק מאמן מנולו חימנס שאימן את ואליינטה בעונת 2009-10 במדי סביליה.

אף אחת מהקבוצות אינה מעוניינת לשלם את שכרו הגבוה של השחקן שעומד על כ-380 אלף יורו לעונה. בחיפה מנסים להגיע לפשרה ואילו הבלם מעוניין לקבל את מלוא השכר לעונה הקרובה או קבוצה שתשלם שכר זהה. 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי