בגרנאדה טוענים: מכבי ת"א שילמה פחות מ-750 א' יורו על אצילי

קרויף עם השחקנים באימון
קרויף עם השחקנים באימון | מכבי תל אביב

בספרד טוענים, הקבוצה הפסידה כסף על החלוץ, אדאמס סגר עם סוכנו של הקשר על המעבר. קרויף: "ישראל מקפצה לליגות אחרות"

(גודל טקסט)

מכבי תל אביב ממשיכה בחיפושיה אחר שחקנים זרים שיחזקו את הקבוצה. בדיווח לא ממש ברור עלה אמש (שבת) שמו של קשר ולנסיה ב' קים אראוחו כמועמד להגיע למועדון אלא שעל פי דיווח בספרד, השחקן עשוי להצטרף דווקא ללורקה הקטנה ושמו לא נראה כאופציה ריאלית עבור הצהובים.


המאמן ג'ורדי קרויף מעוניין לצרף כמובן מחליף לטל בן חיים כשגם עמדות הבלם והקשר האחורי צפויות להתהדר ברכש זר.



נכון לעכשיו יש לקבוצה שתי עמדות פנויות במצבת הזרים לאחר העזיבה של רמון ורובן מיקאל אך האפשרות שגם הקשר הברזילאי מרסלו יושאל, קיימת על הפרק.


הבעיה טמונה באוסקר סקאריונה שמסרב לוותר על חוזהו שמוערך במיליון יורו בעונה וישב ביציע מול טירנה בעקבות פציעה.



ג'ורדי, ינחית חיזוק זר? (דני מרון)


במקביל, בראיון בתחנת הרדיו הארגנטינאית "רדיו מיטרה" התייחס המאמן הצהוב לעתידו ושוב הסביר מדוע החליט לרדת לקווים כשאמר: "ישראל היא מקפצה לשאר הליגות באירופה". 


בתוך כך, העיתון המוביל בגרנאדה, "אידאל", טען שעסקת העברתו של הקשר למכבי תל אביב הייתה נמוכה מכפי שפורסם. "גרנאדה לא החזירה את ההשקעה על אצילי", כתב העיתונאי הבכיר רפאל למלאס וטען שעסקת ההעברה נסגרה בין טוני אדאמס לסוכנו של השחקן. על פי הפרסום גרנאדה קיבלה ממכבי ת"א פחות מ-750 אלף יורו עבור השחקן.  


בנושא אלירן עטר קיימת החלטה שלא לשלם למכבי חיפה מעבר ל-750 אלף יורו עבור כרטיסו. עתידו של מאוויס צ'יבוטה עליו מומשה האופציה, יוכרע גם כן בימים הקרובים כשלא ברור אם יישאר בצהוב או שמא יימכר.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי