איסמעיל ריאן טוען: לא זומנתי לאימוני מכבי חיפה

איסמעיל ריאן
איסמעיל ריאן | צילום: ערן לוף

הקשר לא יצטרף לאימונים ושוקל לגשת לבוררות. עורך דינו: "דברי המועדון אינם אמת". מהקבוצה נמסר: "נדאג לו במה שצריך". סוכנו של פדריקו וגה: "ייתכן מאוד ויגיע לחיפה"

(גודל טקסט)

מכבי חיפה תחזור היום (ראשון) לאימונים לאחר מחנה האימונים הראשון שנערך בשבוע שעבר בכפר גלים. השבוע יתחילו בחיפה על עבודה טקטית תוך למידה של מספר שיטות משחק לקראת העונה הקרובה. בחיפה מעוניינים להתחזק בקרוב בשתי עמדות: מגן ימני וחלוץ. המטרה להשתדרג בעמדת המגן הימני כדי לנסות ולקדם את התרגול במשחק ההגנה של הקבוצה.

לאחרונה הוצעו מספר שמות למאמן גיא לוזון הן בעמדת המגן הימני והן בעמדת החלוץ' אבל טרם במועדון קיבלו החלטה לגבי אף אחת מהעמדות. בין השמות שעלו הוא מגן אלקורקון מהליגה הספרדית השנייה, פדריקו וגה, שסיים חוזה של שנתיים במועדון. וגה הומלץ לקבוצה על ידי טוני מוניוס שהיה אמור להיות המנהל הספורטיבי. סוכנו של המגן הארגנטינאי, חררדו פריירה אמר לספורט1: "ייתכן מאוד והוא יצטרף למכבי חיפה אבל יש לנו עוד הצעות".

במהלך השבוע מצפים לקבוצה שני משחקי אימון שיהיו סגורים לקהל הרחב מול הפועל עכו והפועל אשקלון.


וגה, קרוב לחיפה

במקביל צפויים להגיע לישראל גם זרים שאינם בתוכניות לעונה הבאה. צמד הבלמים הולמאר אוילפסון ומארק ואליינטה, הקשר קמיל ואצק והחלוץ פיטים אזמי. כל הארבעה יקבלו את כל התנאים המקסימליים של הקבוצה וביניהם מאמן בדמות גוסטבו בוקולי ומאמן כושר אורי הראל. הארבעה גם יקבלו את מלוא התנאים האישיים הן דירה שכורה ורכב צמוד. בנוסף אליהם יצטרפו גם הישראלים יניב בריק ואלון תורג'מן.

יחד עם זאת, בחיפה טוענים שהקשר איסמעיל ריאן בחר שלא להצטרף לאימונים. בסביבתו של הקשר הופתעו וכעסו על ההודעה של מכבי חיפה. עורך דינו של השחקן, רועי רוזן, אמר: "הדברים המפורטים בהודעת המועדון, בכל הנוגע לריאן, אינם דברי אמת". בנוסף השחקן בהתייעצות עם נציגיו צפוי להגיע תביעת בוררות כנגד המועדון. מהמועדון נמסר: "ריאן שחקן שלנו ונדאג לו בכל מה שיצטרך".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי