בית"ר ירושלים בוחנת אפשרות לצרף את דושאן ברקוביץ'

דושאן ברקוביץ'
דושאן ברקוביץ' | אתר רשמי

הבלם הסרבי בן ה-28, אקס הפועל חיפה ושחקן העונה של אוהדי דברצן השנה, סיים את חוזהו ונציגיו אף הגיעו לישראל ושוחחו עם ראשי הצהובים-שחורים. גם ושאש ההונגרית מעוניינת

(גודל טקסט)
בית"ר ירושלים מודאגת לאור התצוגה ההגנתית ב-3:4 על ושאש ההונגרית ביום חמישי האחרון במשחק הראשון מבין שניים בסיבוב המוקדמות הראשון של הליגה האירופית, והניסיון לצרף בלם זר שישדרג את החלק האחורי נמשך. 


לספורט1 נודע כעת כי בית"ר ירושלים בודקת את האפשרות לצרף את הבלם הסרבי דושאן ברקוביץ', אקס הפועל חיפה. השחקן בן ה-28 סיים חוזה בן ארבע שנים בדברצן ההונגרית ובשנה האחרונה נבחר לשחקן העונה של האוהדים ולבלם הטוב בליגה ההונגרית. ברקוביץ' הוצע לקבוצה במהלך מחנה האימון בהונגריה ומועמדותו כאמור נבחנת.




על פי נציגיו, שאף היו ביום חמישי האחרון ב"מושבה" במשחק בין בית"ר ירושלים לוושאש, לשחקן מספר הצעות מהליגה ההונגרית ועל כך הם שוחחו עם ראשי המועדון מהבירה. ברקוביץ', 28, גדל בפרטיזן בלגרד ושיחק כמושאל בטלאופטיק והיידוק קולה, הוא עבר לסמדרבו ובקיץ 2012 הגיע להפועל חיפה. הוא שיחק 30 משחקי ליגה במדים האדומים ואחרי עונה אחת עזב לדברצן ההונגרית, במדיה רשם 94 הופעות ליגה בארבע העונות האחרונות. חוזהו הסתיים ובמקביל לבית"ר, הביעה בו עניין גם יריבתה, ושאש.



הבלם הטוב ביותר בהונגריה. ברקוביץ' (אתר רשמי)


אם הוזכר החשש של שרון מימר לאור הבעיות בחלק ההגנתי, לקראת היציאה להונגריה למשחק הגומלין, אנטואן קונטה עדיין בספק לאחר שנפגע בשריר במשחק האחרון ואף הוחלף במחצית השנייה מול ושאש, אך בבירה מעריכים ומקווים שיהיה כשיר עד שריקת הפתיחה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי