סיוסטדט וגנסארי חתמו רשמית בהפועל חיפה, שרוצה גם את פושה

סויסטדט, קלינגר, תמאש וגינסארי
סויסטדט, קלינגר, תמאש וגינסארי | צילום: הפועל חיפה

שני הזרים החדשים עברו בדיקות רפואיות ויצטרפו לאימונים של קלינגר. בנוסף תתקבל החלטה לגבי החלוץ הצרפתי בנוסף לרואש. ארבייטמן קיבל הצעה משודרגת מיואב כץ

(גודל טקסט)

 הפועל חיפה פתחה אתמול (שני) את אימוניה לעונה הקרובה וכבר מהיום תערוך שני אימונים ביום – כאשר אליהם צפויים להצטרף שחקני הרכש שנחתו בישראל, המגן השוודי רסמוס סיוסטדט והחלוץ ראדו גנסארי שהצטרפו היום (שלישי) באופן רשמי למועדון, לאחר שעברו בדיקות רפואיות. הם יערכו הערב את אימון הבכורה שלהם בקבוצה.

השניים מצטרפים לבלם הרומני גבריאל תמאש שחתם בקבוצה.  במהלך השעות הקרובות יקבלו במועדון החלטה לגבי החלוץ ג'ורדן פושה. כפי שפרסמנו בספורט1, במועדון מעוניינים להחתים את הצרפתי אך ההחלטה האחרונה תהיה של הבעלים יואב כץ שמצדו מעוניין לנסות ולהשלים את המשא ומתן מול שלומי ארבייטמן.

בשלב זה פושה ביקש לשדרג את ההצעה כדי שיסכים לחתום, החלוץ מחוזר כידוע אחרי מספר מועדונים נוספים, ובמקביל הוחלט בהפועל חיפה לשדרג את ההצעה לשלומי ארבייטמן שסיים חוזה – החלוץ בן ה-32 דורש כ-70 אלף שקלים ואילו כץ מוכן לשלם כ-50 אלף שקלים בלבד, אך המאמן ניר קלינגר הבהיר כי אחד מהשניים ישחק בקבוצה העונה. קלינגר אף שוחח עם ארבייטמן וניסה לשכנעו להישאר.


ארבייטמן. פערים במו"מ בשלב זה (ערן לוף)

 היום צפוי המאמן לערוך שיחה נוספת עם הבלם אושרי רואש, ששיחק 11 שנים במועדון ונחשב לאחד הסמלים, אך אינו נמצא בתוכניות ולכן יצטרך לקבל החלטה אם להישאר כשחקן ספסל או שמא עדיף לו לחפש מקום חדש.

מי שעוד מתרחק מחיפה הוא החלוץ ג'ייקוב נג'וקו, שקלינגר אומנם רצה לראותו בקבוצה, בטח אחרי עזיבתו של הברזילאי אדילסון בהייה, אלא שהעיכוב בעסקה מול קריית שמונה גורמת לחיפה ללכת לאופציות אחרות. "עם כל הכבוד לנג'וקו לא נחכה יותר מדי לקריית שמונה ואם בימים הקרובים לא תתקבל תשובה לגביו, נרד לגמרי מהעסקה", אמרו הבוקר בחיפה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי