דיווח: מכבי תל אביב רוצה את החלוץ אנדריי גלאבינוב

וידאר קיארטנסון
וידאר קיארטנסון | דני מרון

לפי פרסומים בבולגריה הצהובים רוצים את החלוץ, שסיים את חוזהו בנובארה האיטלקית. נדחו שתי הצעות על קיארטנסון, מיכה חילק כדורים לילדים חולים ב"איכילוב"

(גודל טקסט)

מכבי תל אביב קיימה הבוקר (שלישי) אימון בוקר בקריית שלום לקראת ההמראה מחר לאלבניה למשחק הגומלין במוקדמות הליגה האירופית נגד טירנה, עליה גברו הצהובים 0:2 בשבוע שעבר.

בכלי התקשורת בבולגריה מדווחים שהצהובים רוצים לצרף את החלוץ אנדריי גלאבינוב. השחקן בן ה-28 סיים את חוזהו בנובארה מהליגה האיטלקית השנייה ומבוקש גם על ידי גנואה וקבוצות מאוקראינה.

בעונה האחרונה שותף גלאבינוב ב-34 משחקים במדי נובארה וכבש 12 שערים. לפני כן שיחק בליבורנו, בולוניה, אבלינו ועוד מספר קבוצות בליגות הנמוכות באיטליה.

קבוצות רבות מליגת העל בהם בני יהודה, הפועל רעננה, מ.ס.אשדוד והפועל חיפה פנו למכבי תל אביב בבקשה לקבל בהשאלה מספר שחקנים כשעיקר ההתעניינות היא בדור פרץ, אליאל פרץ ושגיב יחזקאל, כשמאוויס צ'יבוטה, שכעת מתאמן בנפרד מהקבוצה, בדרך להשאלה במחזיקת הגביע. גם הקשר הברזילאי מרסלו יושאל אם תהיה קבוצה בה יזכה לשחק.

במכבי תל אביב ממתינים להודעה של הארגנטינאי אוסקר סקאריונה על הסכמה לעבור לעולה החדשה לליגה הטורקית הבכירה, גוזטפה. סקאריונה יעזוב במידה ושכרו בטורקיה לא ייפגע ויובטח לו שכר של מיליון יורו. הצהובים מאמינים שסיכוי גבוה שהארגנטינאי יעזוב בתוך מספר ימים את קריית שלום.


יעזוב אם שכרו לא ייפגע. סקאריונה (דני מרון)

חלוץ נוסף בו מגלות עניין שתי קבוצות אירופיות, אחת מהן מרוסיה, הוא החלוץ וידאר קיארטנסון, אך נכון לעכשיו ההצעות הכספיות עליו לא עולות על הסכום ששולם עליו (3.7 מיליון יורו). עד כה, האיסלנדי לא פנה לסגנית האלופה ולא ביקש בשלב זה לעזוב את המועדון.

נכון לעכשיו יש למכבי תל אביב אפשרות לצרף שני זרים חדשים לעמדות שפינו הברזילאי רמון רומא והפורטוגלי רובן מיקאל. גורמים בקבוצה טוענים שהמאמן ג'ורדי קרויף ינחית בקרוב שני שחקנים זרים חדשים והכוונה הכללית היא לצרף לפחות שחקן זר נוסף בקרוב.

בתוך כך, מתווך ויועץ הנדל"ן מרצ'לו אינצ'ליני ביחד עם דור מיכה, חילקו כדורי רגל חתומים על ידי כל שחקני מכבי ת"א לילדים, במחלקה האנקולוגית בבית החולים "דנה" ב"איכילוב".

מרצלו אינציליני ודור מיכה בבית חולים דנה באיכילוב. (מורג-ביטן)
 מרצ'לו אינצ'יליני ודור מיכה בבית חולים "דנה" ב"איכילוב". (מורג-ביטן)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי