צ'יבוטה חתם בבני יהודה: אבוקסיס ענק, מקום טוב בשבילי. גם אשכנזי הצטרף

מאוויס צ'יבוטה
מאוויס צ'יבוטה | אתר רשמי

כפי שפורסם בספורט1, הכישרון הצעיר של הצהובים הושאל לעונה לכתומים ויחזק את הסגל של יוסי אבוקסיס: "אם לא בני יהודה, לא הייתי מוכן לצאת להשאלה". יובל אשכנזי עבר מכפר שלם

(גודל טקסט)

תחנה חדשה למאוויס צ'יבוטה. אחרי שפורסם כי שחקנה של מכבי תל אביב נמצא במו"מ עם בני יהודה, הודיעו הכתומים על החתימה הרשמית.

צ'יבוטה אמר לאחר החתימה: "מאוד רציתי להגיע למועדון. אמרתי למכבי תל אביב שאם זה לא בני יהודה אז אני לא מוכן לצאת להשאלה. אני שמח שמכבי קיבלה את הבקשה שלי. יוסי אבוקסיס מאמן ענק. יש לי חברים בבני יהודה. אני חושב שזה מקום טוב בשבילי. קיבלתי כבר הודעות מאוהדים ואעשה הכל בשביל להחזיר להם על המגרש".

הכישרון בן ה-21 יצטרף בהשאלה לעונה אחת ממכבי תל אביב, שלפני העסקה החתימה אותו על חוזה לחמש שנים. בעונה שעברה שיחק צ'יבוטה בהפועל כפר סבא, במדיה כבש שישה שערים בכל המסגרות. הוא יצטרף לאימוני בני יהודה אחרי שתשוב ממחנה האימון בבולגריה ויירשם לסיבוב השני בליגה האירופית. 

עוד שחקן חדש הוא יובל אשכנזי. השחקן בן ה-25 הגיע בחוזה לשלוש שנים לבני יהודה מהפועל כפר שלם, שסיימה שלישית בליגה א דרום. אשכנזי כבש שבעה שערים בעונה החולפת, והוא וצ'יבוטה מצטרפים לעאיד חבשי, בן תורג'מן ומתן חוזז (המושאל גם הוא ממכבי תל אביב). "מתרגש מאוד לחתום בבני יהודה, עבדתי קשה כדאי להגיע לרגע הזה ואמשיך לעבוד יותר קשה. אני רוצה להודות לאנשים שליוו אותי כל השנים, להנהלת בני יהודה ולהפועל רמת גן.", אמר אשכנזי.

עד יום שישי בלילה צריכה בני יהודה לרשום שחקנים לסיבוב השני, כשאחד בלבד נוסף יוכל להירשם עד ה-12 ביולי, יום לפני המשחק הראשון. ייתכן שעד אז יקבל המאמן אבוקסיס החלטה לגבי שלושת הזרים שנבחנו במחנה. 

צ'יבוטה. יחזק את אבוקסיס
צ'יבוטה. יחזק את אבוקסיס

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי