פרסום ראשון: יעקב בוזגלו נפגש עם מנכ"ל מכבי חיפה

מאור בוזגלו
מאור בוזגלו | ערן לוף

הירוקים נועדו עם אביו של מאור והפגישה הוגדרה כחיובית, אך הפערים עדיין גדולים. איסמעיל ריאן הגיש תביעה לבוררות, משרדי המועדון עוברים רשמית לשער הכרמל

(גודל טקסט)

מכבי חיפה ממשיכה במאמציה לצרף את מאור בוזגלו. לספורט1 נודע שהיום (חמישי) התקיימה פגישה בין אביו של השחקן יעקב בוזגלו, לבין מנכ"ל הירוקים אסף בן דב. הפגישה הוגדרה כחיובית, אך הפערים בין הצדדים גדולים בשלב זה. מכבי חיפה מאוד מעוניינת לצרף את הקשר, שלא ימשיך בהפועל באר שבע, והמגעים צפויים להימשך. בימים האחרונים הביעו כמה מאנשי חיפה חשש כי בוזגלו מעדיף לשחק במכבי תל אביב, אך בסביבתו של השחקן סירבו להתייחס לטענות. 

מכבי חיפה תצא ביום שני למחנה האימונים של עשרה ימים בפולין. במהלך המחנה יערכו הירוקים שלושה משחקי אימון במטרה לשדרג את יכולת הקבוצה ולעבוד כמובן על חיבור מהיר יותר מזה שנראה ב-1:1 עם הפועל אשקלון במשחק אימון.

מי שיישארו בארץ הם השחקנים המנודים של המועדון. הקשר איסמעיל ריאן שהגיש באמצעות עורך דינו רועי רוזן תביעת בוררות החל להתאמן, אך מעוניין לעזוב מהר ככל שניתן. ריאן תובע לקבל מענקים מהעונה שעברה ולהתאמן כרגיל עם הקבוצה הראשונה. בני סכנין כבר הביעה עניין בשחקן ורוצה רק לקבלו רק בהשאלה. ריאן בודק גם אופציות מחו"ל. גם הבלם הספרדי מארק ואליינטה שזכה להצעה מא.א.ק אתונה טרם סיכם את תנאי עזיבתו מחיפה ולא מן הנמנע כי הקבוצה היוונית תוותר עליו.


ריאן, ישוב לסכנין או יעבור לאירופה? (ערן לוף)

בנושא אחר, משרדי המועדון צפויים לעבור בקרוב מרחוב קריית ספר למתחם שער הכרמל. בחיפה רצו להעביר את המשרדים לאצטדיון 'סמי עופר' ואף ניהלו שיחות ארוכות מול נציגי העירייה כאשר גם שר האוצר משה כחלון ניסה לתווך, אך כאשר זה לא צלח, במועדון החליטו לעבור למקום אחר. העסקה נחתמה הבוקר כאשר הבעלים יעקב שחר חתם על חוזה השכירות.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי