גראסהופרס: "רגועים בעניין קאיו", טומי יוריץ' מועמד

דאבור וקאיו
דאבור וקאיו | צילום: אינסטגרם

הברזילאי, שתנאיו סוכמו, עורר סערה בשווייץ. מאמנו: "אני בהלם". חלוץ נבחרת אוסטרליה שמשחק בלוצרן נמצא אף הוא ברשימות של הירוקים

(גודל טקסט)

מכבי חיפה הגיעה לעיירה אופלניצה שבפולין והחלה את מחנה האימונים שלה לעונה הקרובה. הקבוצה נסעה שעתיים באוטובוס והשתכנה במקום בו השתכנה בעבר נבחרת פורטוגל.

עם הגעתם למתחם ערכו השחקנים אימון בבריכה ולאחר מכן ערכו אימון ראשון בערב שכלל עבודת כושר גופני ועבודה טקטית. את הערב סיימו השחקנים בארוחת ערב משותפת עם הצוות המקצועי הרחב. ביום חמישי תערוך הקבוצה את משחק האימון הראשון שלה מול קבוצת המשנה של וולפסבורג.

במקביל במועדון ממשיכים לבדוק את האופציות לחיזוק כאשר הכוונה להתחזק בעמדת הקשר עושה משחק שיכול לשחק גם באגפים וגם בעמדת החלוץ. המועמד העיקרי הוא הברזילאי קאיו. השחקן ששיחק בארבע השנים האחרונות בגראסהופרס השוויצרית כבר נמצא בישראל ואף ערך סיור במתקן האימונים ושוחח עם ראשי המועדון.

בחיפה שמעו על דרישותיו הכספיות של השחקן שלא צפויות להוות בעיה לעסקה, אך הדרישה של ראשי המועדון השוויצרי לגבי דמי העברה תוקעים כרגע את מעברו של השחקן. בגראסהופרס דורשים סכומים בין 700 אלף למיליון יורו ובחיפה מתכוונים לשלם עד חצי מיליון יורו.


בריק והחברים, בדרך לעכו (ערן לוף)

"זה נכון שהצוות המקצועי התרשם מהשחקן ורוצה אותו, אבל לא נשתגע בסכום ההעברה. העמדנו לעצמנו מטרה העונה להביא כמה שיותר שחקנים חופשיים, אבל יש יוצאים מן הכלל וגם להם יש גבול כלכלי", אמרו גורמים בחיפה. עוד אמרו במועדון כי המשא ומתן לגבי קאיו יימשך בימים הקרובים ואם הוא לא יצלח במועדון כבר בוחנים אופציות חלופיות.

על פי פרסומים בשווייץ, קבוצה טורקית מעוניינת גם היא בקאיו. המנהל הספורטיבי מתיאס וולטר אמר בנושא: "אנחנו רגועים ומחכים להתפתחויות". למרות דבריו של המנהל המקצועי של גראסהופרס בקשר לקאיו, בעיתון "בליק" השווייצרי כתבו שהמועדון, האוהדים וגם המאמן קרלוס ברנגר בהלם מהעובדה שהשחקן רוצה לעזוב את הקבוצה: "הם לא ידעו שהוא רוצה לעבור למועדון אחר".


יוריץ' בגביע הקונפדרציות, מועמד נוסף (Gettyimages)

לפי הדיווח המאמן ברגנר, שנולד בארגנטינה, בהלם הכי גדול, כי פיתח יחסים מיוחדים עם השחקן וכעת הוא מאוכזב מאוד מכך שהוא רוצה לעזוב.

שם נוסף שעלה על הפרק כמועמד לירוקים. הוא זה של החלוץ האוסטרלי טומי יוריץ' בן ה-26. החלוץ (1.91 מטרים) משחק בלוצרן השווייצרית אליה הגיע מרודה ההולנדית. יוריץ' שיחק 30 משחקים בעונה החולפת וכבש שמונה שערים והוא מחזיק בחוזה לעונה נוספת. במדי הסוקרוז הוא שיחק 26 משחקים וכבש שבעה שערים. החלוץ פתח בכל משחקיה של נבחרת אוסטרליה בגביע הקונפדרציות האחרון.

בינתיים במועדון הירוק מהכרמל רוצים להיפרד כמה שיותר מהר מהשחקנים המנודים שנותרו בישראל. הקשר יניב בריק והחלוץ שחר הירש מבוקשים בהפועל עכו, אך בשלב זה טרם נעשתה פניה רשמית ואם בעכו ירצו להשאיל את השניים זה יהיה בתמורה כספית כמקובל בחיפה בשנה האחרונה.

שחר הירש. יפרוץ בסופו של דבר בעכו? (ערן לוף)
שחר הירש. יפרוץ בסופו של דבר בעכו? (ערן לוף)

בשעות הערב הודיעה הקבוצה על כ-8,000 אוהדים שחידשו את המנוי לעונת 2017/8, שבוע לפני תום מועד תקופת החידוש.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי