זעם בהפועל ב"ש על השמחה המוגזמת של ההונגרים, קורהוט בספק לגומלין

מאור מליקסון ובן ביטון
מאור מליקסון ובן ביטון | אודי ציטיאט

האדומים לא אהבו את הצהלות לאחר ה-1:2 על בודפשט הונבד במוק' ליגת האלופות, מאמצים להכשרת המגן. צדק: "החלק הקדמי שלהם מצוין, קורות טעויות בכדורגל". 200 אוהדים צפויים לנסוע להונגריה, צפו בתקציר

(גודל טקסט)

על רקע התסריט האופטימי שהציג ברק בכר אמש (רביעי) לאחר ה-1:2 החמוץ-מתוק של הפועל באר שבע על בודפשט הונבד במשחק הראשון מבין שניים בסיבוב השני במוקדמות ליגת האלופות בנוגע לפתרון הקובייה ההונגרית ופיצוחה בסיכום שני המשחקים ("העיקר התוצאה, ניצחנו והדברים בידיים שלנו. בשבוע הבא נעבור"), תנסה האלופה להמציא את עצמה מחדש בשבוע הבא.

כולם מבינים את משמעותו של שער החוץ, ויודעים מאיזה תוצאה עליהם להימנע. מלבד היתרון המתעתע, מוטרדים בקבוצה מבירת הנגב מפציעתו של מיחאי קורהוט בעקבות תיקול עם החלוץ הענק, מרטון אפל. חומרת פציעתו של המגן ההונגרי תתברר ביממה הקרובה, והטיפולים שיעבור יהיו בהתאם. בצוות הרפואי מקווים שקורהוט יהיה כשיר לגומלין.

מהגומלין ייעדר בוודאות הקשר הספרדי, איסאק קואנקה, שצפה אתמול לראשונה במשחק רשמי של חבריו החדשים. קואנקה סובל מפגיעה לא פשוטה בקרסול, ומתנייד מדי פעם בסיוע קביים. למרות המגבלה הזמנית התעכב אמש הפצוע הספרדי בתחומי האצטדיון רק כדי לאפשר לעשרות אוהדים להצטלם איתו סלפי.

קואנקה צפוי לעמוד לרשות הצוות המקצועי במשחק הגומלין של הסיבוב השלישי של מוקדמות ליגת האלופות, בתקווה שהנושא יהיה רלוונטי. בקבוצה שאבו עידוד מהשלמת תהליך ההחלמה של ניב זריהן שצפוי לחזור לסגל בשבוע הבא.

דן איינבינדר. יהיה קשה בגומלין (אודי ציטיאט)
דן איינבינדר. יהיה קשה בגומלין (אודי ציטיאט)

התוצאה אולי משקרת, אבל בקבוצה של בכר לא מסתתרים מהאמת. הבלם שיר צדק, שלא כיסה את דוידה לנזפאמה, כובש השער המצמק לזכות הונבד, היה יכול לטעון לנסיבות מקלות. הוטלה עליו המשימה לשתק את אפל האימתני, והוא ביצע אותה היטב. "החלק הקדמי של ההונגרים מצוין", אמר צדק, "קורות טעויות בכדורגל, ובשבוע הבא נדע לתקן אותן".

בבירת הנגב לא אהבו לראות את מפגן השמחה המוגזם של ההונגרים בסיום המשחק. לראות קבוצה אורחת שחוגגת בטרנר אחרי הפסד זו התנסות לא חדשה עבור שחקני האלופה. לפני מספר חודשים הם היו עדים לפסטיבל הבירה של האוהדים הסקוטיים לאחר שסלטיק נוצחה בדיוק בהפרש שהבטיח לה את ההעפלה לשלב הבתים בצ'מפיונס.

ג'ון אוגו. הוא הסתדר (אודי ציטיאט)
ג'ון אוגו. הוא הסתדר (אודי ציטיאט)

ג'ון אוגו דווקא ייצא להונגריה בתחושת הקלה מסוימת. נסיעתו למשחק הגומלין תחסוך ממנו את ההתייצבות בבית הדין לתעבורה. ביום רביעי הבא אמורה התביעה המשטרתית להגיש את כתב האישום נגד הניגרי בגין נהיגה תחת השפעת אלכוהול, כאשר בסיטואציה רגילה לא מעניקים לנאשמים בעברות מן הסוג הזה הקלות כלשהן. פרקליטו של השחקן, עו"ד איתי יצחק, שכנע את בית המשפט לוותר על נוכחותו בדיון, כנגד התחייבותו להופיע במקומו.

כמה אירוני שדווקא במשחק החוץ תיהנה האלופה מאווירה ביתית. באישור אופ"א יורשו כ-200 אוהדים אדומים לצפות במשחק, שיהיה סגור לקהל המקומי. מחאת האוהדים ההונגרים מורגשת בינתיים רק בדף הפייסבוק הרשמי של קבוצתם.  
 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי