מכבי פתח תקווה נוצחה 1:0 על ידי ר"ג, רישאר סומא בלט

סומא
סומא | אודי ציטיאט

המלאבסים נוצחו מול הקבוצה של בנאדו, זיסו כבש. הצרפתי הפגין יכולת טובה. רפואה מעוניין בשחקנה של מכבי חיפה

(גודל טקסט)

מכבי פתח תקווה הפסידה במשחק האימון האחרון שלה לפני היציאה למחנה האימונים 1:0 להפועל רמת גן. פתח תקווה ספגה שער מהיר כבר בדקה ה-6 מרגלי שרון זיסו, אך בהמשך המחצית הציגה יכולת טובה והגיעה למספר מצבים כאשר רישאר סומה, קשר הרכש החדש בלט. במחצית השנייה רפואה החליף את מרבית ה-11 שלו ושילב בעיקר שחקני נוער כאשר התוצאה נשמרה עד לסיום.


המלאבסים הופיעו בסגל חסר כשלוטם זינו (מתיחה במפשעה), לירוי צעירי (מתיחה), לידור כהן שבספק (רק חזר מפציעה), עומר דנינו (סובל מרגישות), גיא מלמד (מחלים מכאבי בקע) ונאור פסר (רגישות בקרסול) נעדרו מהתמודדות.





בנושא אחר, המלאבסים אומנם שיחררו את סער בנבנישתי לאחר תקופת מבחנים, אך מי שמעניין את הקבוצה הוא החלוץ אלון תורג'מן, כאשר בפ"ת יבדקו את אופציית הבאתו. "לפי מה שאנחנו יודעים הוא יעזוב את מכבי חיפה, אך גם בית"ר ובני יהודה עוקבות אחר מצבו. ביום-יומיים הקרובים נהיה יותר חכמים", אמרו במועדון.


בפ"ת מתקשים כרגע במציאת חלוץ זר, כאשר לפי איך שזה נראה, הקבוצה תצא למחנה האימונים בלי חלוץ רכש, שצפוי להגיע להתרשמות במחנה. "לא נתפשר על הבאת חלוץ. יש פה קבוצה חדשה לגמרי, וחשוב לפגוע בכל שחקן רכש".


קובי רפואה. מה עם הרכש? (אודי ציטיאט)
קובי רפואה. מה עם הרכש? (אודי ציטיאט)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי