הפועל ב"ש תקווה להימנע מסלטיק, בית"ר תפגוש את מילאן?

שחקני סלטיק חוגגים
שחקני סלטיק חוגגים | צילום: gettyimages

הגרלות הסיבוב ה-3 במוקדמות האלופות והליגה האירופית ייערכו (שישי, 13:00). האלופה תשתדל להימנע ממי שהדיחה אותה אשתקד, גם דאבור באופציות. מכבי ת"א מדורגת, הירושלמים ובני יהודה עשויים לקבל יריבות קשות

(גודל טקסט)

הגרלות הסיבוב השלישי במוקדמות ליגת האלופות והליגה האירופית יתקיימו כבר מחר (שישי, 13:00) בניון, שוויץ.

הפועל באר שבע לא מדורגת בשלב השלישי, ואם תעבור את הונבד בודפשט אחרי יתרון 1:2 מהמשחק הראשון, היא תקווה לא להיתקל בסלטיק שהדיחה אותה שנה שעברה וצריכה לעבור את לינפילד הצפון אירית או את אולימפיאקוס אותה עברה בעונה החולפת.

עוד יריבות קשות הן קופנהאגן ולודוגורץ. אלופת ישראל עשוייה להיתקל גם בזלצבורג של מואנס דאבור או מאריבור בה משחק מרואן קבהא. צריך לזכור שאם תהיה הפתעה הקבוצה החלשה יותר תיקח את הדירוג של החזקה, דבר שכמובן זה יועיל להפועל באר שבע. גם באטה בוריסוב, לגיה ורשה ואפואל ניקוסיה לא יהוו יריבות קלות. המשחקים באלופות יייערכו ב-25/26 ביולי והגומלין ב-1/2 באוגוסט.

היריבות האפשריות: אולימפיאקוס (יוון), סלטיק (סקוטלנד)/ לינפילד (צפון אירלנד), רד בול זלצבורג (אוסטריה)/ היברניאנס (מלטה), מאריבור (סלובניה)/ זרינסקי (בוסניה), קופנהאגן (דנמרק)/ ז'ילינה (סלובקיה), לודוגורץ (בולגריה)/ ז'לגיריס (ליטא), באטה בוריסוב (בלארוס)/ אלאשקרט (ארמניה), לגיה ורשה (פולין)/ מאריהאמן (פינלנד), אפואל ניקוסיה (קפריסין)/ דודלאנג' (לוקסמבורג), קרבאח (אזרבייג'אן)/ סאמטרדיה (גיאורגיה).


וואקמה ואולימפיאקוס ייפגשו שוב? (דני מרון)

לאחר מכן, הגרלת הסיבוב השלישי של מוקדמות הליגה האירופית תתחיל ב-14:00. אם הישראליות יעלו לשלב הבא מכבי תל אביב תהיה מדורגת, אך בית"ר ירושלים ובני יהודה לא. הן צפויות לקבל להגרלות קשות במיוחד אם לא יהיה להן מזל. מחר בבוקר האפשרויות של ההגרלות יצומצמו. להגרלה יצטרפו הקבוצות של הליגות הגדולות באירופה. המשחקים בליגה האירופית ב-27 ביולי וב-3 באוגוסט.

מכבי תל אביב יכולה לפגוש עדיין יריבות לא קלות כמו הכוכב האדום בלגרד (סרביה), לוצרן (שווייץ), אוטרכט (הולנד), שטורם גראץ (אוסטריה), א.א.ק לרנקה (קפריסין), ברונדבי (דנמרק), אברדין (סקוטלנד) ואוסטנד (בלגיה).


סילבה ומילאן יגיעו לטדי? (מילאן רשמי)

בית"ר ירושלים ואולי גם בני יהודה עשויות לפגוש יריבות קשות אך אטרקטיביות כמו מילאן שהחלה פרויקט חדש והיא הקבוצה עם הרכש הכי בולט הקיץ באיטליה וגם את אברטון שאולי איבדה את רומלו לוקאקו, אבל עשתה החתמות מרשימות כמו ויין רוני.

קבוצות אטרקטיביות נוספות: זניט סט. פטרסבורג (רוסיה), אתלטיק בילבאו (ספרד), גלאטסראיי (טורקיה), פנרבחצ'ה (טורקיה), פ.ס.וו איינדהובן (הולנד), בורדו (צרפת), מארסיי (צרפת), ספרטה פראג (צ'כיה) עם טל בן חיים, פנאתינייקוס (יוון) עם עמרי אלטמן, גנט (בלגיה) עם קני סייף ורמי גרשון, סיון (שווייץ) ועוד.  

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי