וגארד פורן עשוי לנחות להתרשמות במכבי ת"א: "מכירים אותו"

פורן
פורן | aaaaaa

הבלם הנורבגי נמצא ברשימות של הצהובים, מנספורד אישר: "אנחנו יודעים עליו". קרויף: "יגיע חיזוק בקרוב". ביקורת על אזולאי וריקן לאחר ה-1:3 על קיי אר רייקיאוויק. צפו בתקציר

(גודל טקסט)
הניצחון אתמול (חמישי) של מכבי תל אביב על קיי אר רייקיאוויק (1:3) שחרר המון לחץ במועדון לקראת משחק הגומלין בשבוע הבא באיסלנד. בצהריים ידעו הצהובים מי הקבוצה שתמתין להם בשלב השלישי אם לא יופתעו בחוץ.


סגנית אלופת ישראל שוב לא הציגה משחק טוב. הקצב היה איטי וההתקפה נראתה לא מתואמת ולא מתוכננת. עד חצי השעה האחרונה השחקנים בצהוב נבלמו בקלות על ידי ההגנה המעובה של האורחים מאיסלנד. במועדון מודעים לצורך להתחזק במספר עמדות ומתכוונים לעשות זאת בקרוב.




אחד השמות שנמצאים ברשימות הוא של הבלם הנורבגי וגארד פורן, המתאמן בימים אלו כשחקן חופשי בקבוצת מולדה. פורן וסוכנו שוחחו אתמול פעם נוספת עם אנשי המועדון והתבקשו להגיע לתל אביב להתרשמות מהמועדון ולחתימה על החוזה.


בסיום המשחק אמר מנכ"ל מכבי ת"א בן מנספורד לעיתונאים על מועמדותו של פורן: "אנחנו יודעים ומכירים את וגארד פורן. מעבר לזאת אין לנו מה להגיד בנושא". נראה כי עד תחילת השבוע הבא תתקבל ההחלטה המשותפת. גורם המקורב למועדון אמר "פורן הוא בלם עם רגל שמאל שיכול לשחק גם בקישור והשאיפה להביאו גדולה. אין לנו זמן לחכות עם זה".


וגארד פורן. מועמד מוביל (טוויטר)
וגארד פורן. מועמד מוביל (טוויטר)


המאמן ג'ורדי קרויף הוסיף בנוגע לרכש: "יש שחקנים מעניינים בשוק שהעדיפו לחכות להצעות אחרות ועכשיו מעוניינים להגיע. מכבי ת"א תתחזק בקרוב".


לאחר עזיבת אוסקר סקאריונה לטורקיה אמור גם הקשר הברזילאי מרסלו לעזוב בהשאלה או מכירה לארצו או למועדון אחר בישראל. בתוך שבועיים גם תתקבל החלטה בנוגע לדור פרץ, אליאל פרץ, שון גולדברג ושגיב יחזקאל. אל רשימת הקבוצות המבקשות את דור פרץ נוספה גם בית"ר ירושלים. מי שלא ניצלו את ההזדמנות להוכיח את עצמם היו אבי ריקן ושלומי אזולאי שלא גילו יכולת מרשימה. "שלומי אזולאי היה המוחלף הראשון וזה אומר הרבה", אמר גורם בקבוצה.


עומר אצילי. לפחות התוצאה מעודדת (אריאל שלום)
עומר אצילי. לפחות התוצאה מעודדת (אריאל שלום)


נושא שעת המשחק המוקדמת 18:00 הייתה הנושא המרכזי בקרב אוהדי מכבי תל אביב שהגיעו לאצטדיון בנתניה. רבים נכנסו לאצטדיון לאחר תחילת המשחק בשל הפקקים הגדולים מתל אביב לנתניה. במועדון לא היו מוכנים לספק תשובה ברורה מעבר לאמירה כי הקבוצה מתאמנת כל העונה בשעות האלו. חלק מהאוהדים טענו כי הקבוצה מזלזלת בהם ואינה קשובה לטענות.


בנושא אחר, אוסקר סקאריונה חתם באופן רשמי לשנתיים בגוזטפה, העולה החדשה לליגה הטורקית הבכירה.


 

#Transfer: Son olarak Maccabi Tel Aviv forması giyen Ezequiel Oscar Scarione ile 2 yıllık sözleşme imzaladık. #Göztepe

A post shared by Göztepe Spor Kulübü (@goztepe) on



 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי