עדן שמיר: "לא היו הצעות, יכול לגדול גם עם קריית שמונה"

עדן שמיר
עדן שמיר | צילום: ערן לוף

רגע לפני ההמראה למחנה, הכישרון של הקרייה הבהיר: "רוצה להיות שחקן משמעותי ולהישאר עוד שלוש שנים", וסימן מטרה: "להחזיר את הקבוצה למקום שהיא ראויה להיות בו"

(גודל טקסט)

 עירוני קריית שמונה יצאה אתמול (חמישי) למחנה האימונים שלה באוסטריה וכבר בשבת תפגוש למשחק מסקרן את בירמינגהאם סיטי ומאמנה הארי רדנאפ. הקבוצה של איזי שרצקי עברה מהפכה בקיץ האחרון לאחר אי הצלחה בשנה שעברה והעונה מקווה הבעלים כי השינוי יחזיר את הקבוצה למרכז הבמה של הכדורגל הישראלי.

קריית שמונה עברה מהפכה בצוות המקצועי עם הגעתם של חיים סילבס ויניב לביא וגם בסגל השחקנים כאשר עד עתה צורפו חמישה שחקנים חדשים וכבר בימים הקרובים יצורף זר נוסף. בכל זאת חלק מהשלד של המועדון מהשנים האחרונות נשאר ומי שצפוי להיות שחקן חשוב בפאזל של סילבס הוא הקשר עדן שמיר.

השחקן בן ה-22 גדל במחלקת הנוער של הפועל חיפה וכבר בגיל נוער סומן על ידי שרצקי. שמיר אמנם השתדרג בעונה האחרונה ואף זכה להתעניינות מצד הקבוצות הגדולות, אבל דווקא בעונה הקרובה ולאחר שהאריך את חוזהו בשלוש שנים נוספות נראה כי שרצקי וסילבס סימנו את הקשר הצעיר כמנהיג הבלתי מעורער בשנים הקרובות. רגע לפני היציאה למחנה אמר שמיר: "יש התרגשות לקראת המחנה. המטרה שלנו היא להתחבר הן מקצועית והן חברתית. יש כאן צוות מקצועי חדש, זרים חדשים וכל המכלול אמור להתחבר לקבוצה אחת".


שרצקי. סימן את שמיר מגיל צעיר (עדי אבישי)

לאחר כישלון בשנה שעברה, מה המטרה לקראת העונה הקרובה?
"המטרה היא להחזיר את קריית שמונה למקום שהיא צריכה וראויה להיות בו וזה בחלק העליון של הטבלה. המטרה שלנו זה להגיע לפלייאוף העליון ואם נצליח להתחבר אז אין לי ספק שנהיה שם. אנחנו כמה שבועות ביחד וכבר רואים חיבור טוב. גם חיים וגם יניב שיחקו כאן בעבר ויש חיבור במועדון. במהלך המחנה נלמד את הדרישות והרצונות של הצוות המקצועי ונקווה ליישם את זה על כר הדשא".

מבחינתך האישית העונה הקרובה צפויה להיות מאוד חשובה?
"נכון. אני רוצה להמשיך ולהתקדם והמטרה שלי באופן אישי להיות שחקן יותר משמעותי מהעונה הקודמת. אעבוד קשה בכדי לעזור לקבוצה כמה שיותר. קבוצה גדולה? אני שמעתי רק דיבורים ולא היו שום הצעות רציניות מאף קבוצה. בכל מקרה החלטתי שטוב לי בקרייה ואני יכול להתפתח כאן ורוצה להישאר כאן שלוש שנים נוספות. אני חושב שאני יכול להצליח וגדול גם עם קריית שמונה".


שמיר. "אני יכול להצליח עם קריית שמונה" (דני מרון)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי