קשר נבחרת אוסטרליה ג'יימס טרויסי נחת להתרשמות במכבי חיפה

ג'יימס טרויסי
ג'יימס טרויסי | מכבי חיפה, אתר רשמי

השחקן ששיחק בעבר בניוקאסל ואטאלנטה הגיע לישראל ויעבור בדיקות רפואיות (צפו בביצועיו). האוהדים בטירוף: 1,200 מנויים נמכרו מאז ההודעה על החתמת קאיו. אקפאי נמכר ב-210 אלף יורו לז'לין הצ'כית

(גודל טקסט)
מכבי חיפה ממשיכה את מחנה האימונים שלה בפולין והערב (ראשון, 18:00) תערוך מבחן שני כאשר תשחק מול הקבוצה הפולנית מידג' לגניצה. כזכור במשחק האימון הראשון ביום חמישי ניצחו הירוקים 0:4 את וולפסבורג ב', אבל בקבוצה כלל לא מתייחסים לתוצאה אלא בעיקר מדברים על שיטות משחק חדשות אותן מנסה להנחיל המאמן גיא לוזון וגם מדברים על הגיבוש החברתי והמקצועי בין השחקנים החדשים.


טורוסי – מסירות מפתח העונה pic.twitter.com/6Y0cGlvaYI

— MhfcBall (@mhfcball) 16 ביולי 2017


במקביל, הירוקים הנחיתו הבוקר בישראל את קשר נבחרת אוסטרליה ג'יימס טרויסי להתרשמות. השחקן בן ה-29 אמור לסכם את תנאיו בכפוף לבדיקות רפואיות.


טרויסי – בישולים העונה באוסטרליה pic.twitter.com/H598Idh3up

— MhfcBall (@mhfcball) 16 ביולי 2017




טרויסי, קשר מרכזי, שיחק עבר בניוקאסל מאנגליה, גנצ'לבירליגי וקייסריספור מטורקיה בהמשך עבר לאטלנטה מאיטליה וזולטה ווארחם מבלגיה. בעונה החולפת שיחק במלברון ויקטורי האוסטרלית. בתווך הוא גם עבר באל איתיחאד הסעודית ובליאנוניג מהליגה הסינית. בנבחרת הוא שותף ב-32 משחקים וכבש חמישה שערים.


שחקן נוסף שהצטרף אמש לקבוצה הוא הקשר קאיו. הברזילאי חתם לשנתיים עם אופציה לעונה נוספת ויהפוך לשחקן הרכש היקר ביותר בקיץ האחרון. "גיא לוזון ממש התעקש עליו ואכן מדובר בשחקן ברמה גבוהה. אם קאיו יפגין את כושרו ויתחבר לקבוצה אז הוא מסוג השחקנים שייעשו את ההבדל במשחקי הצמרת מול מכבי תל אביב והפועל באר שבע", אמרו במועדון. 


אוהדי הקבוצה בטירוף מההודעות האחרונות ומאז החתמתו של קאיו נרכשו 1,200 מנויים. בקבוצה מספרים כי עד כה נמכרו 10,000 מנויים.


קאיו. רכש מרשים (טוויטר)
קאיו. יעשה הבדל מול מכבי ת"א וב"ש (טוויטר)


בצוות המקצועי טרם החליטו אם קאיו ייקח חלק במשחק הערב. מי שכן יקבל דקות הוא החלוץ ניקיטה רוקאביצה, שהיה חולה ביום חמישי. הקשר נטע לביא והחלוץ עומר דמארי ייעדרו, כאשר לגבי האחרון ישנה כוונה לנסות ולהכשירו לקראת משחק האימון האחרון במחנה שייערך ביום רביעי מול סיגמה אולומוץ הצ'כית.


בעניין אחר, הקשר הניגרי אובונג אקפאי נמכר ב-210 אלף ליורו לז'לין הצ'כית. כזכור, השחקן נקנה בשנה שעברה ב-100 אלף יורו מקבוצת אקווה יונייטד מהליגה הניגרית ובעונה האחרונה הושאל לסלובן ליברץ הצ'כית בשורותיה כבש ארבעה שערים ובישל שלושה נוספים.


בצוות המקצועי ממשיכים להשלים את הפאזל וכבר השבוע מקווים להנחית זר נוסף שיהיה הזר השישי בצוותא עם אליסון דוס סנטוס, גארי קגלמאכר, גאורגי קוסטדינוב, ארנסט מאבוקה וקאיו. הירוקים טרם קיבלו החלטה אם הזר האחרון יהיה בעמדת החלוץ או בעמדת הפליימייקר. הנהלת הקבוצה אמרה ללוזון כי רק שחקן חופשי, ללא עלות של דמי העברה, יילקח בחשבון.


פיטים אזמי. בנורבגיה רוצים אותו בחזרה (אתר רשמי)
פיטים אזמי. בנורבגיה רוצים אותו בחזרה (אתר רשמי)


אתמול אף עלתה שוב האופציה של אדי גוטליב, אך בשלב זה בחיפה רק עוקבים אחר ההתפתחויות בין הבלם לקבוצה הרוסית אופה. אם השחקן לא יחתום ברוסיה בחיפה יבדקו שוב את האופציה לצרפו. החלוץ שון וייסמן, שזוכה למחמאות על היכולת שמפגין במחנה האימונים, צפוי להיות מושאל גם העונה למכבי נתניה. וייסמן רוצה לקבל דקות רבות העונה וכשדמארי יחזור מפציעה לא בטוח שיוכל לקבל את הדקות אצל הירוקים.


במקביל למחנה, השחקנים המנודים ממשיכים את האימונים בישראל תחת גוסטבו בוקולי. לאחרונה קיבלו בחיפה מספר פניות מנורבגיה לגבי החלוץ פיטים אזמי והירוקים מקווים כי בימים הקרובים יעזוב השחקן את ישראל לטובת אחת הקבוצה בארץ מולדתו.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי