אלי דסה לא ישחק בגומלין מול רייקיאוויק, עלול להיעדר שלושה שבועות

אלי דסה
אלי דסה | צילום: אריאל שלום

מגן הצהובים שנפצע באגן ייעדר מול האיסלנדים, ובספק גם להמשך, שפונגין יחליפו. גם טל בן חיים בספק גדול למשחק ביום חמישי (22:15, שידור ישיר בספורט HD1). הצהובים עשויים להחליף ביתיות בשלב הבא

(גודל טקסט)

בשורות לא טובות למכבי תל אביב לקראת משחק הגומלין מול רייקיאוויק (חמישי, 22:15, שידור ישיר בספורט HD1) במסגרת מוקדמות הליגה האירופית. מגן הקבוצה אלי דסה שסובל מפגיעה באגן לא התאמן הבוקר (ראשון), צפוי להיעדר בין שבועיים לשלושה ולא ישחק נגד היריבה מאיסלנד.

מדובר בפציעה אותה סוחב המגן הימני עוד ממשחקיה האחרונים של נבחרת ישראל ומי שצפוי להחליף את דסה הוא יובל שפונגין. רק בהמשך השבוע יתברר אם הפציעה תגרום למגן הצהובים להיעדרות של ממושכת יותר ואם יחמיץ גם את השלב הבא במידה ומכבי תל אביב תעלה אליו.

שחקן נוסף שלא התאמן עם הקבוצה אלא בצידי המגרש הוא הבלם טל בן חיים, שנמצא גם הוא בספק גדול למשחק ביום חמישי. השניים מצטרפים לאיגור פיליפינקה הפצוע בקרסול ודור מיכה הסובל מפגיעה באגן ונעדר מאימונים מאז משחק גמר הגביע נגד בני יהודה.


קרויף. חוסרים בהגנה לקראת הגומלין (אריאל שלום)

בתוך כך, הודיעה מכבי תל אביב כי בעקבות הודעת אופ"א, במידה שגוריצה תדיח את פאניוניוס (0:2 ליוונים במשחק הראשון שנערך ביוון) ותעלה שלב, היא תארח את משחק הבית באצטדיון בלובליאנה. במקרה שדומז'אלה, הנציגה השנייה של סלובניה (ניצחה 1:2 בחוץ) תעפיל גם היא לסיבוב השלישי, תוחלף הביתיות במשחק עם המנצחת בין הצהובים לרייקיאוויק כך שהמשחק הראשון יערך בסלובניה ביום חמישי ה-27 ביולי והגומלין בשלישי באוגוסט בנתניה/ריקיאוויק.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי