הפועל עכו: "פרובוקציה זולה", מישאלוף: "שיא השפל והביזיון!"

מושיקו מישאלוף
מושיקו מישאלוף | צילום: אריאל שלום

בעולה החדשה הגיבו בביטול לסרטון "אימון המנודים" שהעלה דניאל בורחל, הקפטן לשעבר לא נשאר אדיש וכתב בחשבון הפייסבוק שלו: "המועדון הפסיק לכבד אפילו את עצמו"

(גודל טקסט)

לא שקט בהפועל עכו. בעולה החדשה לליגת העל הוחלט לאחרונה שמושיקו מישאלוף, דניאל בורחל וגל אראל מחוץ לתוכניות המקצועיות של המועדון ומעתה ואילך הם "מנודים", משמע מתאמנים בנפרד ולטענת השחקנים זוכים לתנאים לא נאותים. המגן דניאל בורחל תיעד את אחד האימונים והעלה אותו היום (ראשון) לחשבון הפייסבוק שלו, דבר שעורר סערה ברחבי הרשת.

במועדון הצפוני החליטו להגיב לסרטון של בורחל: "היום אחר הצהריים העלה השחקן דניאל בורחל סרטון בו הוא מראה לכאורה את היחס של המועדון אליו.דניאל החליט לנסות ליצור פרובוקציה זולה ורחוקה מן המציאות". לטענת הפועל עכו, לשחקנים הובהר מראש שבעקבות משחקי המכביה שנערכו היום באצטדיון האימון יתקיים באופן חד פעמי בחדר הכושר ושלכן לא ניתן היה להשתמש בכל שירותי המתקן.

לפי ההודעה שנמסרה, גם השחקנים שכן נכללים בסגל הקבוצה לא התאמנו באצטדיון והשחקנים היו מודעים לכך ובחרו להגיע ולהתאמן בכל זאת. וכל הסרטון רחוק מהמציאות ונועד ליצור מצג שווא. "אנחנו כבר התרגלנו לשקרים ולהשמצות שאותם שחקנים מפזרים בתקשורת.הסרטון של דניאל היה דבר מתוכנן מראש מתוך אינטרס לפגוע במועדון ואין לייחס לו שום חשיבות", סיכמו בעולה החדשה.

מושיקו מישאלוף, עד לא מזמן הקפטן של עכו, לא נשאר אדיש להודעת המועדון ופירסם תגובה משלו בחשבון הפייסבוק שלו: "עד עכשיו שתקתי וניסיתי לכבד את מה שנותר מה'מועדון' הזה, שלצערי בעקבות גורמים כאלה ואחרים הפסיק לכבד לא רק את השחקנים שנתנו בשבילו את הכל, אלא אפילו לכבד את עצמו!", כתב השחקן המתוסכל.

לפי מישאלוף, זו לא הפעם הראשונה בה נערך אימון בחדר כושר ללא מזגן והדבר נעשה במטרה להתיש את המנודים. בנוסף כתב הבלם שהקבוצה מעולם לא הודיעה להם על כך, ושאם כן, אין סיבה שלא תציג את ההודעה לנחלת הכלל. "איך אפשר להכחיש דברים שרואים בעיניים?!?! עצם הסרטון שבורחל העלה זה כבר היה שיא השפל!!!", כתב הקפטן לשעבר, "רק ברגע שהגענו לאצטדיון ונוכחנו לדעת שאין לנו איפה להתאמן, אין לנו בגדי אימון ראויים, אין לנו חדר הלבשה, שיא הביזיון, זלזול שאין ולא היה כמותו בכדורגל הישראלי!"

"למי אתם עושים את ההשפלות האלה ונותנים יחס שאינו אנושי? לשחקנים שנתנו את הכל והביאו את הקבוצה הזו חזרה לליגת העל כ"משפחה"! יחד עם האוהדים, אבל זו משפחה שפירקתם במו ידיכם ואתם ממשיכים לפרק אותה!" סיכם מישאלוף, ולא שכח את האוהדים. "יש אוהדים שלא שוכחים, בדיוק כמונו. תודה לכל התמיכה של האוהדים! ולתמיכה הלא מובנת מאליו של אנשים שאינם קשורים למועדון ואינם אוהדים!" 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי