סגר מעגל: דודי תירם חתם בנתניה וייצא למחנה בפולין

דודי תירם
דודי תירם | אתר רשמי

הבלם שגדל במועדון ונדד לרעננה, הפועל ר"ג, קרית גת וכפר קאסם, חזר הביתה וייתכן שישולב כבר מחר במשחק האימון מול סידלצה

(גודל טקסט)
מכבי נתניה החתימה היום (שלישי) את שחקן הרכש ה-11 שלה הקיץ הבלם דודי תירם בן ה-24 שיטוס לפולין ויצטרף לחבריו במחנה האימון. תירם, שחתם לעונה עם אופצייה לשנתיים, גדל במחלקת הנוער של הצהובים שחורים אבל רשם רק הופעת ליגה במדיה בעונת 2015/16. הוא נדד בין כפר קאסם מליגה א', מכבי קריית גת והפועל רמת גן מהלאומית והפועל רעננה מליגת העל. על הסיכום של תירם עם נתניה פורסם כאן לראשונה.

"אין מאושר ממני לחזור למקום שבו גדלתי וחונכתי כילד", אמר תירם שהגיע למעמד החתימה בלווית סוכנו אדם קידן, "אתן את כל כולי לעיר ולמועדון שכל כך יקר לליבי. מרגיש בשל להחזיר את מכבי נתניה לבמה המרכזית ומחכה להצטרף לחברים החדשים במחנה האימון ולקחת חלק במכבי נתניה המתחדשת".

 

תירם ינסה למלא זמנית את מקומו של הבלם ברנקו ורגוץ', שיעבור מחר ניתוח בקע וייעדר שישה שבועות. ייתכן שתירם ישולב כבר מחר במשחק ההכנה הראשון במחנה נגד פוגון סידלצה מהליגה השנייה. ביום שבת תתמודד יתמודדו השחקנים של סלובודאן דראפיץ' ושי ברדה מול גורניק לצ'נה, גם היא מליגת המשנה בפולין, וביום שני נגד אנרגיה קוז'ניצה מליגת החובבים. כל המשחקים ייערכו בשעה 19:00 שעון ישראל.



ערן לוי במחנה האימונים של נתניה בפולין (פייסבוק מכבי נתניה)
 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי