פרסום ראשון: בנפיקה ליסבון מעוניינת בפרדראג ראיקוביץ'

פרדראג ראיקוביץ'. ארסנל רוצה
פרדראג ראיקוביץ'. ארסנל רוצה | צילום: אודי ציטיאט

שוער מכבי תל אביב מבוקש אצל אלופת פורטוגל שמכרה את אדרסון למנצ'סטר סיטי וטרם מצאה לו מחליף. הצהובים עשויים לדרוש שישה מיליון יורו עבורו

(גודל טקסט)
שוער מכבי תל אביב ונבחרת סרביה, פרדראג ראיקוביץ' מבוקש אצל אלופת פורטוגל בנפיקה כך נודע הערב לראשונה לספורט1.


בנפיקה עוקבת אחרי כמה שוערים ביניהם ראיקוביץ' ממנו התרשמה במהלך העונה שעברה. הקבוצה, כידוע, מכרה את השוער המצטיין שלה אדרסון הברזילאי למנצ'סטר סיטי בסכום של 40 מיליון יורו וטרם מצאה לו יורש.




מכבי תל אביב עשויה לדרוש על השוער הסרבי סכום שינוע סביב שישה מיליון יורו לאחר שנרכש ב-3.3 מיליון יורו מהכוכב האדום בלגרד. המועדון מבירת פורטוגל נוהג לרכוש לא מעט שחקנים סרבים בשנים האחרונות וביניהם גם לזאר מרקוביץ' שנמכר לאחר מכן לליברפול ב-20 מיליון יורו.


שמות נוספים שהוזכרו בבנפיקה הם זה של שוער באזל, תומאס ואצליק הצ'כי, בן ה-28 שמשחק כבר שלוש עונות באלופה השווייצרית. העיתון "רקורד" פרסם שהשוער עשוי לנחות אצל הנשרים. יחד עם זאת, באזל דורשת עליו 10 מיליון יורו והנשיא ברנרד ברגנר אמר: "יש שחקנים שאנחנו לא יכולים לוותר עליהם. ואצליק הוא אחד מהם". שוער נוסף ששמו הועלה בבנפיקה הוא מילה סווילר בן ה-17 מאנדרלכט הנחשב לכישרון גדול, אבל הוא עדיין צעיר מדי.



ראיקוביץ', בדרך לפורטוגל? (אריאל שלום)


לבנפיקה בעיות כלכליות ולכן מכרה שחקנים אך היא לא יכולה להישאר ללא שוער ראשון ומחזיקה בסגל שלה את השוער הברזילאי הוותיק ז'וליו סזאר, אקס אינטר.


ראיקוביץ' בן ה-21 הצטרף למכבי תל אביב ב-2015 רגע לאחר ההעפלה לשלב הבתים של ליגת האלופות. יש לו חמש הופעות במדי הנבחרת הבוגרת של סרביה אך הוא היה שותף לזכיה במונדיאליטו עם נבחרת סרביה הצעירה ב-2015.


בנפיקה היא שיאנית האליפויות בפורטוגל עם 36 וארבע רצופות. מועדון הפאר זכה פעמיים בליגת האלופות בין השנים 1960-1962 כאשר אוסביו האגדי שיחק בשירותיו.



אדרסון, מחפשים לו מחליף (Gettyimages) 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי