מחמאות גדולות לאצילי, ניסיון לצרף זר בימים הקרובים

מכבי רייקיאוויק
מכבי רייקיאוויק | טוויטר

קשר מכבי ת"א קיבל מחמאות על ההצגה ב-0:2 על קיי אר רייקיאוויק, קרויף רוצה להתחזק לפני המפגש הראשון מול פאניוניוס. מנספורד מטפל בהתעניינות של בנפיקה בראיקוביץ'. צפו בתקציר

(גודל טקסט)

מכבי תל אביב תשוב הערב (שישי) מאיסלנד לישראל לאחר שדלגה בקלילות מעל קיי אר רייקיאוויק (0:2 ו-1:5 בסיכום) ועלתה לסיבוב השלישי במוקדמות הליגה האירופית שם תפגוש את פאניוניוס היוונית, שעברה את גוריצה.

לג'ורדי קרויף תהיה אפשרות לרשום שחקן עד 24 שעות לפני המשחק הראשון מול היוונים ובמועדון יעשו מאמץ לצרף שחקן זר עד המועד הרלוונטי. 

ההתעניינות של בנפיקה ליסבון בשוער פרדראג ראיקוביץ', עליה פורסם לראשונה בספורט1, הייתה שיחת היום במחנה הצהוב באיסלנד. הסרבי כבר קיבל עידכון מסוכניו על ההצעה מקבוצת הפאר הפורטוגלית וגורם המקורב למועדון סיפר שגם הקבוצה מודעת לנושא והדבר נמצא תחת טיפולו של המנכ"ל בן מנספורד. לטענת הצהובים, כשתגיע פנייה רשמית מבנפיקה ההצעה תועבר לבעלים מיץ' גולדהאר ואז יידעו היכן הדברים עומדים. אם ראיקוביץ' יימכר, קרויף יצרף שוער זר במקומו.

לאחר המשחק הבהיר המאמן ההולנדי: "אנחנו ממתינים לחיזוק של מספר שחקנים בקרוב. העפלנו שלב ואנחנו מנסים להתקדם שבוע אחר שבוע. המצב לפני המשחק היה רגיש מבחינת התוצאה כי הם קבוצה חזקה פיזית".

במכבי ת"א החמיאו לעומר אצילי על ההשתלבות המהירה ועל השיפור המתמיד ביכולת. כמו כן זכו למחמאות יובל שפונגין, אופיר דוידזאדה, אייל גולסה והמחליף דור פרץ. בקבוצה טענו כי הקו הקדמי נראה טוב יותר כשווידאר קיארטנסון וארון שוינפלד משחקים יחד. הקשר הארגנטינאי-איטלקי כריסטיאן באטוקיו שותף לראשונה ונראה כי הוא זקוק לתקופת הסתגלות של מספר שבועות כדי להיות האיש המרכזי בקישור.

עומר אצילי. מחמאות (טוויטר)
עומר אצילי. מחמאות (טוויטר)

כבר בשבת תפתח הקבוצה בהכנות לצמד המפגשים מול פאניוניוס, כשדור מיכה אמור לשוב לאימונים מלאים כבר בימים הקרובים. המגן אלי דסה עוברים טיפולים אינטנסיביים על מנת להכשירו לחזרה למגרשים בתוך שלושה שבועות.

המגן שמאלי שון גולדברג לא שותף אתמול במשחק ואם לא יעבור לאירופה, הצהובים ינסו למכור אותו לאחת הקבוצות בישראל. בית"ר ירושלים אחת המתעניינות הבולטות בשחקן.

 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי