לינדזי רוז לספורט1: "אני רוצה לשחק בבית"ר ירושלים"

לינדזי רוז
לינדזי רוז | AFP

הבלם הצרפתי של לוריין הפריך את הדיווחים על כך שהוא אינו מעוניין להגיע, וחשף את הקשיים במשא ומתן בשיחה בלעדית. "הייתי בישראל בעבר, אני אוהב את עיר הבירה. כרגע יש פערים בין המועדונים"

(גודל טקסט)

 "הייתי בעבר בישראל ואני רוצה לחזור, אבל הפעם בשביל לשחק כדורגל". כך חשף לינדזי רוז, בלם לוריין, עמו מנהלת בית"ר ירושלים משא ומתן מתקדם בשבועות האחרונים.

אתמול (ראשון) דווח בצרפת כי העסקה בין בית"ר ירושלים ללוריין נפלה מאחר והשחקן אינו מעוניין להגיע לישראל וכעת הוא מפריך את השמועות בשיחה בלעדית עם ספורט1.

"אני אוהב את ירושלים, ים המלח ותל אביב", סיפר הצרפתי, לו חוזה לעוד שלוש עונות בלוריין, לספורט1 ושפך אור על המשא ומתן שמתנהל בין הקבוצות: "כרגע ההסכם לא יוצא לפועל אך ורק בגלל פערים בין המועדונים".


"כרגע יש פערים" (אודי ציטיאט)

רוז שיחק החל מינואר כמושאל במדי באסטיה וירד עמה לליגה השנייה. עוד הספיק לשחק בעבר בליון ובוולנסיין. את ההזדמנות הראשונה שלו בקבוצה בוגרת קיבל בלאבל, המועדון בו גדל. כמו כן, שיחק בכל הנבחרות הצעירות של צרפת – עד גיל 18, עד גיל 19, עד גיל 20 ועד גיל 21. הנבחרת הראשונה שלו הייתה מאורטיוס עד גיל 17, מדינה בה יש לו שורשים.

בית"ר ירושלים, כידוע, מחפשת מחליף לחסוס רואדה שעזב אחרי שנתיים מוצלחות. משחק ההגנה של הקבוצה לא הרשים במוקדמות הליגה האירופית, מפעל ממנו הודחה הקבוצה בחמישי האחרון אחרי שהובסה 4:0 על ידי בוטב פלובדיב הבולגרית (5:1 בסיכום). בסיבוב הראשון ניצחה בית"ר בביתה 3:4 את ושאש ההונגרית, מה שהדליק נורות אדומות בנוגע לחוליית ההגנה. המשחק השני באותו סיבוב היה היחיד בו לא ספגה בארבעת משחקיה כאשרניצחה 0:3.


רוצה לשחק בבית"ר ירושלים. רוז (Gettyimages)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי