סבירסקי לא התייצב לאימון, בלבול מועמד להחליפו

ז'אירו סבירסקי
ז'אירו סבירסקי עם איימן חלאילה | ערן לוף

ראשי בני סכנין הופתעו לגלות שהמאמן לא התייצב ובוחנים אפשרות לפטרו, כששמו של האקס מעונות 2009/10 ו-2013/4 כבר עלה. בסביבת הברזילאי טוענים: "לא חש בטוב, הוא יחזור לאימונים"

(גודל טקסט)
מה יהיה עתידו של ז'אירו סבירסקי בבני סכנין? המאמן הברזילאי שישב ביציע במשחק הראשון של העונה מול מכבי חיפה מפני שלא עבר בבקרה התקציבית, לא התייצב גם הערב לאימון הקבוצה ולא ברור אם יגיע למשחק ביום רביעי מול קריית שמונה.


המאמן זעם על ההנהלה בשל העובדה כי נשאר מחוץ לכר הדשא ואף העביר ביקורת פומבית שגמרה לכאוס גדול בקרב ראשי המועדון. גורמים בהנהלת הקבוצה גם לא אהבו את התבוסות של הקבוצה מול הנוער של אולימפיאקוס ומול מכבי חיפה וכבר החלו בגישושים עם מאמנים אחרים. אחד השמות שעלה הוא של מאמן הנבחרת הצעירה מרקו בלבול, שהדריך את הקבוצה בעונות 2009/10 וב-2013/4 ואף ישב במשחק מול חיפה ביציע לצידם של המנכ"ל חאלד דוכי והיו"ר מוחמד אבו יונס. 




"סבירסקי עלה על עץ גבוה ולא יודע איך לרדת ממנו. הייתה לנו בעיה שהוא היה מודע לה בחמישי ולא ברור מה גרם לו לכעוס בשבת. עדיף שהיה מתעסק ביכולת הקבוצה", אמר גורם במועדון.



סבירסקי צופה בקבוצתו מהיציע. יעזוב עוד לפני פתיחת הליגה? (ערן לוף)


עם זאת, המאמן שוחח עם ראשי המועדון והסביר כי אינו חש בטוב וצפוי לחזור עד הסוף השבוע לאימונים. בכל מקרה אשתו של המאמן צפויה לעזוב את ישראל בימים הקרובים וזהו גם כן סימן לכך שהברזילאי יעזוב את סכנין טרם המחזור הראשון. מי שבינתיים העביר את האימון הוא עוזר המאמן איימן חלאיילה שצפוי לעבור בבקרה התקציבית ולשמש כמאמן מול קריית שמונה ביום רביעי. במועדון מקווים כי גם השחקנים שטרם עברו בבקרה יאושרו עד המשחק.


מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי