מקורבי עטר: "אלירן טרם החליט, מכבי חיפה חזק בתמונה"

אלירן עטר. מחכים לו
אלירן עטר. מחכים לו | ערן לוף

בזמן שמכבי תל אביב ומכבי חיפה מנהלות מאבק על תג המחיר, השחקן עצמו מתלבט בעיקר בשל חוזהו הגבוה בכרמל. וגם: הושקו המדים החדשים לעונת 2017/8 בגרנד קניון, החלוץ משך את עיקר תשומת הלב

(גודל טקסט)

 מכבי חיפה ערכה אתמול (שלישי) אימון אחד בלבד בשל צום תשעה באב, אבל היום צפויה לערוך שנים אימונים לקראת המשחק השני במסגרת גביע הטוטו, בשבת מול עירוני קריית שמונה. במועדון מבינים כי המשחק מול הקבוצה של חיים סילבס יהיה משחק קשה יותר וזאת בשל הרכש שעשתה קריית שמונה בקיץ האחרון והעובדה כי הירוקים עדיין לא בכושר מלא.

שיחת היום במועדון ממשיכה להיות הסוגיה סביב מעברו של אלירן עטר למכבי תל אביב. נציגי שני המועדונים צפויים להיפגש בשבוע הבא ולנסות ולפתור זאת בדרך המהירה ביותר. בכל מקרה השחקן עצמו עדיין ממתין להתפתחויות בשלב הזה ולעת עתה לא הבהיר כי הוא מעוניין במהלך. בסביבתו של השחקן, שנחשב לאהוב בקהל וגם במשחק גביע הטוטו האחרון הוכיח את חשיבותו לסגל, סיפרו כי מדי יום מקבל עטר עשרות טלפונים של תמיכה מצד האוהדים הירוקים שאף מתכוונים להפגין בנושא במשחק בשבת.

בנוסף ציינו מקורביו של עטר שבמכבי תל אביב טרם הגיעה להבנות עם השחקן שחוזהו שודרג בינואר האחרון. גורמים במכבי תל אביב הודיעו לשחקן כי יוכלו להשוות את החוזה שלו לזה של מכבי חיפה רק בתנאי שהשחקן יימכר בסכום שנמוך ממיליון יורו, דבר שלא צפוי לקרות על פי הירוקים. "אלירן טרם החליט, אבל חשוב לציין כי מכבי חיפה נמצאת חזק בתמונה", אמרו מקורביו של השחקן ולא מן הנמנע כי עטר אכן יוציא הודעה מסודרת בימים הקרובים.


אלירן עטר. עדיין לא השמיע את דעתו בעניין (אודי ציטיאט)

במקביל, בחיפה ממתינים לשיחה נוספת בין ראשי המועדון לבין אביו של מאור בוזגלו. בוזגלו האב צפוי לחזור במוצאי שבת מרוסיה ובשבוע הבא מקווים בחיפה לנסות ולהגיע לסיכום כדי להציגו כשחקן הירוקים, למרות שבוזגלו עצמו צפוי לחזור למגרשים בעוד כחודשיים. בנוסף הירוקים ממתינים לחלוץ גיא מלמד שבשלב זה בודק אופציות באירופה ואם בסופו של דבר יחליט לשחק בישראל זה יהיה במכבי חיפה.

היום ערכה הקבוצה השקה של החולצות החדשות לעונת 2017/8 בגרנד קניון, לשם הגיעו אוהדים רבים במטרה לרכוש את החולצות ולהצטלם עם השחקנים והצוות המקצועי שהגיעו להשקה בסגל מלא. עיקר תשומת הלב הופנתה לחלוץ אלירן עטר ובמשך דקות ארוכות שרו האוהדים לכיוונו: "עטר אוהבים אותך". עטר עצמו נראה מחויך ואף הודה מספר פעמים לקהל והניף ידיים, אך בחר שלא להתקרב לאוהדים. שאר השחקנים והצוות המקצועי בראשותו של גיא לוזון שוחחו והצטלמו עם חלק מהאוהדים.


מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי