גארי קגלמאכר עזב את מכבי חיפה ויחתום בקורטרייק

קגלמאכר. מאכזב
קגלמאכר. מאכזב | צילום: ערן לוף

האורוגוואי נפרד אחרי עונה וכבר המריא לבלגיה לצורך בדיקות וחתימה. לוזון: "הוא לא אחד שמסוגל לא לשחק באופן קבוע". הירוקים ינחיתו במקומו בלם זר, גם שמו של רמי גרשון עלה. 21:00: עטר ייעדר מול ק"ש

(גודל טקסט)

עכשיו זה רשמי. הבלם האורוגוואי גארי קגלמאגר כלל לא נכלל בסגל הקבוצה למשחק (21:00) מול עירוני קריית שמונה, והיום (שבת) הודיע המועדון על כך שהשחקן פנה מיוזמתו לראשי המועדון, מיעקב שחר ועד המאמן גיא לוזון, וביקש לעזוב לקורטרייק הבלגית. 

הסיבה לשחרורו המהיר של קגלמאכר נובעת מכך שבמועדון רוצים לצרף בלם זר ברמה גבוהה ומציינים שאף בעלות לא קטנה. בעוד קגלמאכר הרוויח 350 אלף יורו – ובשביל שחקן זר בספסל מדובר בסכום נכבד – במועדון מקווים כעת להנחית בלם זר שישתכר כחצי מיליון יורו בעונה, הרי שלירוקים כידוע מקום לשני זרים נוספים כדי להשלים את המכסה. נוסף עלה גם שמו של רמי גרשון על הפרק, אולם נראה שבשלב זה הבלם נוטה להישאר בגנט ולא לשוב ארצה. נציגים של מכבי חיפה שוחחו עם השחקן והבהירו לו כי ישמחו לצרפו ומוכנים לשלם לו בהתאם.

הירוקים הודיעו כי לאחר מו"מ קצר בין המועדונים השחקן נמכר וכבר המריא כדי לעבור את הבדיקות הרפואיות ולחתום בקבוצתו החדשה. גיא לוזון אמר לאחר עזיבתו: "גארי הוא מודל למחויבות שאפתנות ומקצוענות. היו לנו לא מעט שיחות כנות ביחד ולא יכולתי להבטיח לו מקום של קבע בהרכב הפותח. גארי הוא לא מסוג השחקנים שמסוגלים לחיות בשלום עם עצמם ברגע שלא משחקים באופן קבוע, ולכן קיבל החלטה לעזוב ולהמשיך לתחנה הבאה. אני באופן אישי מאחל לו את כל ההצלחה שבעולם הוא אדם מיוחד". 


הוא בחוץ להיום. אלירן עטר (ערן לוף)

כאמור מכבי חיפה תערוך ב-21:00 את המשחק הרשמי השני שלה כאשר תארח את עירוני קריית שמונה בסמי עופר ולראשונה תציג את הקבוצה המחודשת מול קהל האוהדים שלה. המאמן גיא לוזון צפוי להמשיך עם ההרכב שניצח 1:4 את בני סכנין למעט החלוץ אלירן עטר שנותר מחוץ לסגל בגלל וירוס. 

מאידך מי שצפוי לערוך את הבכורה שלו ההוא הברזילאי קאיו שלא היה בסגל במשחק הראשון. לוזון ציין אחרי סכנין כי קאיו לא עבר ההכנה המלאה עם הקבוצה והתחיל את האימונים מאוחר וכעת עובר את התהליך המתאים. שי בן דוד זומן לסגל הקבוצה.


קאיו, הפעם הוא יקבל דקות (ערן לוף)

הרכב משוער: עומרי גלזר, ארנסט מאבוקה, אליסון דוס סנטוס, דקל קינן, עומרי בן הרוש,  גל אלברמן, גיאורגי קוסטדינוב, רועי קהת, אופיר מזרחי, ניקיטה רוקאביצה ושון וייסמן.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי