אותה גברת: 0:0 בין מכבי חיפה לעירוני ק"ש, אלירן עטר חטף קללות

קאיו
קאיו | צילום: ערן לוף

שחקניו של גיא לוזון המשיכו בכושר הרע שמאפיין אותם באצטדיון סמי עופר, החלוץ ספג גם שריקות בוז מהקהל לקראת מעברו האפשרי למכבי תל אביב. גם קאיו שעלה להופעת בכורה לא הושיע

(גודל טקסט)
אחרי שהביסה 1:4 את בני סכנין במשחקה הראשון בגביע הטוטו, מכבי חיפה סיימה הערב (שבת) ב-0:0 מול עירוני קריית שמונה לעיני 11,345 צופים במשחק הביתי הראשון שלה באצטדיון סמי עופר, במסגרת המחזור השלישי בבית א'.


ואם כבר הקהל הירוק, האוהדים הירוקים שרקו בוז, קיללו ושרו "אלירן שודד זקנות" לאלירן עטר, לקראת מעברו האפשרי ליריבה המרה מכבי תל אביב. החלוץ לא נכלל בסגל למשחק ורק אתמול אמר נשיא המועדון יעקב שחר שעטר סובל מצהבת.




שחקניו של גיא לוזון פתחו טוב ותוך פחות משתי דקות אופיר מזרחי בעט כדור למשקוף של איתמר ניצן. מספר דקות לאחר מכן הקצב ירד ושתי הקבוצות הגיעו למצבים בודדים בלבד עד הירידה להפסקה.




 


מזרחי. לראשונה העונה מול הקהל הביתי (ערן לוף)


המומנטום המשיך גם במחצית השנייה ושני המאמנים ערכו מספר חילופים כשהבולט שבהם היה בדקה ה-66. קאיו עלה להופעת בכורה כשנכנס במקום ניקיטה רוקאביציה לקול תשואות הקהל הביתי. הברזילאי הראה ניצוצות כשיצר מספר מצבים נאים עבור הירוקים, אך יחד עם זאת קשה היה שלא להבחין שעליו להיכנס לכושר משחק.


גם בשורות עירוני ק"ש נרשמו הופעות בכורה כשהמאמן חיים סילבס הכניס במחצית את איסמעיל ריאן שהגיע ממכבי חיפה והרכש הפורטוגלי אפונסו טיירה.



לוזון. השחקנים לא מצאו את הרשת (ערן לוף)


בסופו של דבר, למרות שהראו עדיפות קלה על עירוני ק"ש, לא הצליחו שחקני מכבי חיפה למצוא את הרשת והמשחק הסתיים ב-0:0. ביום שלישי יפגשו הירוקים את הפועל חיפה לדרבי עירוני, כשגם המשחק הבא של שחקניו של חיים סילבס יהיה מול האדומים מהכרמל, ביום ראשון הבא.


הרכבים
מכבי חיפה: עומרי גלזר, ארנסט מאבוקה, אליסון דוס סנטוס, דקל קינן, עומרי בן הרוש, סאן מנחם (שון וייסמן 57), גל אלברמן, גיאורגי קוסטדינוב, רועי קהת (גילי ורמוט 46), אופיר מזרחי (רז מאיר 70), ניקיטה רוקאביציה (קאיו 66).


עירוני קריית שמונה:
איתמר ניצן, איאד אבו עביד, מרקוס דיניז, קרלוס קוויאר, מילוש רדובייביץ' (איסמעיל ריאן 46), אחמד עאבד (אמיר נסאר 80), דידייה ברוסו (אופיר קריאף 55), עדן שמיר, נייג'ל האסלבנק, שלומי אזולאי (אפונסו טיירה 46), שובל גוזלן.


מהלך המשחק
דקה 2: אופיר מזרחי ניצל איבוד כדור רע של הגנת האורחים כדי לפרוץ מימין ולחתוך למרכז. לצערו הבעיה שלו פגעה רק במשקוף.


דקה 16: כדור חופשי שהוגבה לרחבה הגיע לקוסטדינוב, שנגח החוצה.


דקה 26: קהת שלח כדור עומק לרוקאביציה שבעט לשער ונהדף על ידי ההגנה. הריבאונד הגיע לסאן מנחם שבעט מחוץ לרחבה גבוה מעל השער.



רוקאביציה מול אבו עביד (ערן לוף)


דקה 35: קינן נתפס ברחבה בשתי ידיים על ידי דיניז, השופט לא שרק.


דקה 39: אחד עאבד פרץ מימין והעביר רוחב, הכדור פגע בדקל קינן והגיע לעדן שמיר שבעט מ-16 מטרים, גלזר הדף לקרן.


דקה 45: קוסטדינוב הגביה כדור לקהת, שנגח החוצה.


דקה 46: שני המאמנים כנראה לא מרוצים ממה שראו במחצית השנייה וערכו חילופים. ורמוט נכנס במקום קהת במכבי חיפה, ריאן רדובייביץ' הוחלף באיסמעיל ריאן ושלומי אזולאי באפונסו טיירה .



ריאן. הופעת בכורה מול האקסית (ערן לוף)


דקה 47: קוסטדינוב קיבל כדור ממזרחי ובעט שטוח מכ-25 מטרים מהשער של ניצן, הכדור הלך החוצה.


דקה 54: ברוסו שהיה פנוי מחוץ לרחבה, בעט רע החוצה.


דקה 65: כדור חוץ הגיע לשון וייסמן ברחבה. החלוץ הצעיר בעט מהאוויר, חזק מדי והחוצה.


דקה 66: קאיו עלה מהספסל להופעת בכורה במקום רוקאביציה.



קאיו. בכורה בירוק (ערן לוף)

דקה 72: קריאף פרץ משמאל ושלח רוחב להאסלביינק, שבעט רע מתוך הרחבה.

דקה 81: מסירת עומק של קאיו מצאה את מאבוקה, שבעט החוצה מזווית קשה.

 

דקה 85: קאיו בעט כדור חופשי מ-16 מטרים שפגע בחומה. הכדור חזר לברזילאי שמסר לוייסמן. החלוץ הצעיר בעט חלש בעקב, ישר לידיים של ניצן.



וייסמן. בעיטה חלשה בעקב (ערן לוף)


דקה 93: רז מאיר שנכנס כמחליף בעט כדור חזק מקצה הרחבה, ישר למשקוף של ניצן.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי