מכבי ת"א מוכנה לכלול את שלומי אזולאי בעסקת אלירן עטר

עטר. מכבי חיפה תפחית את דרישותיה?
עטר. מכבי חיפה תפחית את דרישותיה? | צילום: ערן לוף

התקדמות במגעים: ג'ורדי קרויף שואף לסגור את העסקה עד מחר, אפשרות שהקשר יעשה את הדרך לכרמל. הצהובים מקווים לרשום את החלוץ למשחק מול אלטאך במוקדמות הליגה האירופית

(גודל טקסט)

במכבי תל אביב מבינים כי רכישתו של אלירן עטר תהיה מהלך בו הבעלים מיץ' גולדהאר יגיד את המילה האחרונה. כבר בסוף השבוע התקיימה שיחה עם הבעלים הקנדי על ידי הגורמים המנהלים את המו"מ לרכישת החלוץ. במועדון מקווים לסגור את העסקה עד מחר, על מנת שיוכלו לרשום את החלוץ למשחק מול אלטאך במוקדמות הליגה האירופית. לספורט1 נודע שמכבי ת"א מוכנה לכלול את שלומי אזולאי כחלק מהעסקה וכעת הצהובים מחכים לתשובה ממכבי חיפה.

לגולדהאר הובהר שנשיא מכבי חיפה יעקב שחר לא ימכור את עטר בפחות מסכום של 1.1 עד 1.5 מיליון יורו ולאחר שסירב להצעה על סך 600 אלף יורו לפני עשרה ימים, אין זמן לגרור את המו"מ. גורם במכבי תל אביב טוען שההחלטה צריכה להיות חדה ומהירה, כן או לא. אין טעם לגרור את פרשת עטר עד לקצה וליצור כותרות שילוו ללא הפסקה את המועדון וראשי הקבוצה.





על פי גורמים בסביבת המועדון הובטח לעטר על ידי מכבי תל אביב כי יגיע לקריית שלום לעמדה של החלוץ טל בן חיים וצריך לסגור את המהלך חד וחלק. "מי שלא הביא את עטר לפני שנתיים כמעט בחינם, יהיה צריך לשלם עליו עכשיו ביוקר", אמר אחד מהם.



גולדהאר עם קרויף. ההולנדי מחכה להחלטה של הבעלים (עדי אבישי)


הצהובים נמצאים בלחץ זמן לרישום שחקנים חדשים לקראת המשחק בפלייאוף הליגה האירופית ביום חמישי בעוד שבועיים נגד אלטאך האוסטרית. מכבי תל אביב תעביר לאופ"א את רשימת השחקנים שתיסגר בלילה שבין שני לשלישי (8 באוגוסט בשעה 01:00). שחקן נוסף יוכל להירשם עד 24 השעות לפני המשחק הבא. המאמן ג'ורדי קרויף רוצה להשלים עד יום שני את רכישתו של חלוץ מכבי חיפה ובנוסף להנחית לפחות שחקן זר אחד. לראשי מכבי תל אביב ברור שאוהדי הקבוצה מצפים להשלמת המהלך בתוך 24 שעות.


בנושא אחר, תומר אלטמן, קשר בן 19 ממחלקת הנוער של הצהובים, חתם על חוזה חדש לחמש שנים והוא ימשיך בקבוצה עד 2022.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי