אבוקסיס: באר שבע כל כך מוכשרת, נהנה לראות אותה

יוסי אבוקסיס
יוסי אבוקסיס | אודי ציטיאט

מאמן בני יהודה שפע מחמאות לקראת משחק אלוף האלופים (חמישי, 20:50, ספורט1). בכר: "משחק על תואר ואנחנו רוצים כל תואר"

(גודל טקסט)
המאמנים והקפטנים של הפועל באר שבע ובני יהודה משתתפים בשעה זו במסיבת העיתונאים הרשמית לקראת משחק אלוף האלופים ביום חמישי באצטדיון בנתניה (20:50, ספורט1).


משחק אלוף האלופים מפגיש את האלופה מהנגב עם הקבוצה מהשכונה, שכזכור זכתה בגביע המדינה אחרי ניצחון דרמטי על מכבי תל אביב בבעיטות הכרעה מהנקודה הלבנה.




המאמן ברק בכר התייחס למשחק הצפוי: "יש לנו משחק מאוד מעניין ואנחנו רוצים לזכות בתואר אלוף האלופים. זה משחק על תואר. נעלה בצורה הכי רצינית וחזקה למשחק הזה. נבוא דרוכים נגד קבוצה חזקה ומאומנת. זה יהיה אתגר גדול. כל משחק אנחנו מגיעים עם ההרכב הכי טוב שאנחנו יכולים להעמיד".



בכר, יניף תואר ראשון העונה? (דני מרון(


היריבה בני יהודה: "יש להם שחקנים מאוד מסוכנים ואנחנו מכבדים אותם מאוד. עוד יהיה לנו מספיק זמן לדבר על מאריבור".


מאמן בני יהודה יוסי אבוקסיס הוסיף: "זה משחק מול קבוצה שכל מה שאגיד מולה יהיה מיותר. נצטרך להיות חכמים מול קבוצה כל כך מוכשרת. אני נהנה לראות אותה. אני נהנה לראות את הפועל ב"ש והשליטה שלה בשנתיים האחרונות. עברנו שבוע מאוד טוב נצטרך לשחק טוב לפחות כמו מול זניט כדי לנצח את ב"ש. נאחל להם הצלחה בליגת האלופות, אבל אנחנו נעשה את המקסימום כדי לעשות עוד צעד ולזכות בתואר הזה".



אבוקסיס, מפרגן ליריבה (אודי ציטיאט)



ההפסד של באר שבע: "כמו שזה נראה הם מכינים את השחקנים ליום חמישי, וההרכב ששיחק בהפסד לבית"ר זה לא מה שיהיה מולנו. נצטרך לבוא מאוד מוכנים".


מהראן ראדי הוסיף: "יהיה משחק קשה מבחינתנו ואני מקווה שננצח. ה-DNA של המועדון הזה הוא שכל משחק וכל תואר חשוב. נעשה את המקסימום בשביל זה".

קפטן בני יהודה איציק עזוז אמר: "אני מקווה שנזכה בעוד תואר חשוב. ב"ש פייבוריטים, אבל כבר הוכחנו שלא תמיד הפייבוריטים מנצחים".

 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי