צפו: ב"ש זכתה באלוף האלופים אחרי 2:4 מטורף על בני יהודה, ויטור נפגע בברכו

אליניב ברדה ושחקני הפועל ב"ש חוגגים
אליניב ברדה ושחקני הפועל ב"ש חוגגים | דני מרון

גאדיר, פקהארט (שער בכורה), טאהא וטוני וואקמה סידרו לבכר תואר דרמטי בפעם השנייה ברציפות, בוזגלו (פנדל) וקנדיל איזנו פעמיים. זובאס עצר פנדל של וואקמה. גם איינבינדר נפצע

(גודל טקסט)
הפועל באר שבע השיגה הערב (חמישי) אמנם תואר אחרי שגברה על בני יהודה 2:4 וזכתה באלוף האלופים בפעם השנייה ברציפות (גם בעונה שעברה מול מכבי חיפה ניצחה באר שבע 2:4), אולם הטעם של הזכייה הזו עלול להתברר כחמוץ יותר ממתוק. במהלך המחצית השנייה נפגע הבלם מיגל ויטור בברכו, אותה אחת שנפגעה וגרמה לו אשתקד להיעדר מספר חודשים מהמגרשים. 


באלופת המדינה כמובן מקווים שלא מדובר בפגיעה במיניסקוס וברצועה כמו שנה שעברה, זאת כזכור שישה ימים לפני המפגש הראשון מול מאריבור בפלייאוף ליגת האלופות. אם זה לא מספיק גם דן איינבינדר נפגע באיזור המפשעה והוחלף במהלך המחצית הראשונה. והיה גם משחק נהדר בנתניה. בדקה ה-20 הפועל ב"ש עלתה ליתרון בתום התקפה נהדרת אמנם, אך השער היה צריך להיפסל. טוני וואקמה שלח את איינבינדר בכדור עומק, הקשר מצא בכדור רוחב בתוך הרחבה את מוחמד גאדיר (שער רביעי העונה) וזה, מעמדת נבדל ברורה, כבש עם החזה. 




הזהובים חזרו למשחק בחצי השני עם שער של מי אם לא אלמוג בוזגלו, האח הצעיר של מאור, כוכב האלופה בשתי האליפויות האחרונות שעזב אשתקד בטונים צורמים. מאוויס צ'יבוטה הוכשל ברחבה על ידי בן ביטון, שביצע עבירה דומה כזכור גם מול בודפשט הונבד במוקדמות ליגת האלופות. בוזגלו כבש (53) וחשף חולצה עם שם המשפחה. אוהדי ב"ש גידפו עוד לפני השער את השחקן. 



ארבע דקות בלבד לקח להפועל ב"ש להתאושש. תומאש פקהארט כבש שער בכורה נפלא כשהקפיץ מעל אמיליוס זובאס אחרי כדור עומק של מאור מליקסון (57). סוף הסיפור? ממש לא. מאור קנדיל כבש בנגיחה קשתית מתוך הרחבה וקבע 2:2. הדרמה האדירה נמשכה אחרי שבאר שבע קיבלה פנדל בעקבות נגיעת יד ברחבה של פז בן ארי. טוני וואקמה, שראה את חברו הטוב  ג'ון אוגו מחמיץ בשבוע שעבר מול לודוגורץ, אמנם בעט למסגרת, אך זובאס הנפלא עצר עם הרגל (73).


ברק בכר (דני מרון)
ברק בכר. לא יכול לשמח בלב שלם (דני מרון)


אך האלופה שוב גילתה אופי, למרות ההחמצה והפציעות. לואי טאהא, שהחליף את הפורטוגלי, כבש מקרוב דקה בלבד לאחר החטאת הפנדל. וואקמה עצמו גם נכנס לרשימת המבקיעים אחרי שכבש מתוך הרחבה גם הוא (79). כן ירבו משחקים כאלו במהלך העונה הסדירה.



מהלך המשחק
דקה 13: הזדמנות ראשונה לבאר שבע. דן איינבינדר, שהתאושש מפגיעה קלה בברכו מפתיחת המשחק, בעט מרחוק, אך אמיליוס זובאס הדף.


דקה 20, הפועל באר שבע עלתה ל-0:1:
שער יפה של האלופה, אך מעמדת נבדל. טוני וואקמה הוביל התקפה מתפרצת, מצא בצד ימין את דן איינבינדר. קשר הרכש העביר כדור רוחב לחלוץ, שלא עניין אותו שהוא בעמדת נבדל, והמשיך עם החזה פנימה.


אלמוג בוזגלו (דני מרון)
אלמוג בוזגלו בפעולה (דני מרון)


דקה 25: בן תורג'מן, האקס של הפועל ב"ש, בעט מ-16 מטרים כדור טוב, אך פספס במעט את מסגרת השער של דודו גורש.


דקה 35: דאגה בהפועל באר שבע. פחות משבוע לפני המשחק מול מאריבור, דן איינבינדר, מבשל השער, נפצע באיזור המפשעה. ברק בכר לא לקח סיכון והכניס את מהראן ראדי במקומו של קשר הרכש מבית"ר ירושלים.


דקה 41:
החמצה אדירה של המחליף מהראן ראדי. הקשר שהחליף את איינבינדר הפצוע, נשלח על ידי טוני וואקמה בכדור מצוין ברחבה, אולם הכדור שיצא לו מהרגל לא מצא אף שחקן ופספס בסנטימטרים את המסגרת.


דן איינבינדר מוחלף על ידי מהראן ראדי (דני מרון)
דן איינבינדר מוחלף על ידי מהראן ראדי(דני מרון)


דקה 53, בני יהודה השוותה ל-1:1:
שוב בן ביטון ביצע פנדל, אלמוג בוזגלו לא התבלבל. המגן הימני, שביצע עבירה ברחבה גם מול בודפשט הונבד העונה, הכשיל את מאוויס צ'יבוטה. האח הצעיר למשפחת בוזגלו לא נכשל מול דודו גורש וחשף חולצה מתחת עם הכיתוב "בוזגלו", אולי כמחווה לאח מאור שעזב את באר שבע בטונים מעט צורמים.


דקה 57, הפועל באר שבע עלתה ל-1:2: שער בכורה לתומאש פקהארט. החלוץ הצ'כי כבש שער בכורה אחרי מסירת עומק נפלאה של מאור מליקסון.


דקה 60: לזה ברק בכר לא ציפה. מיגל ויטור נפגע בברכו, אותה ברך בה נפצע אשתקד שהפגיעה בה גרמה לו להיעדר ארבעה חודשים. הפורטוגלי הוחלף על ידי לואי טאהא וטופל על ידי הצוות הרפואי.


אלמוג בוזגלו חוגג (דני מרון)
אלמוג בוזגלו חוגג (דני מרון)


דקה 66, בני יהודה השוותה ל-2:2:
הזהובים שוב חוזרים. מאור קנדיל נגח בצורה נפלאה פנימה והחזיר את החבורה של אבוקסיס לעניינים.


דקה 73: בפעם השנייה בתוך שמונה ימים הפועל ב"ש החמיצה פנדל. טוני וואקמה, שראה את חברו ג'ון אוגו מול לודוגורץ' בועט לשמיים, אמנם מצא את המסגרת, אך אמיליוס זובאס הנפלא הצליח לעצור עם הרגל אף על פי שזינק לצד.


תומאש פקהארט חוגג (דני מרון)
תומאש פקהארט חוגג (דני מרון)


דקה 74, הפועל באר שבע עלתה ל-2:3: איזה אופי של באר שבע. פחות מדקה אחרי החטאת הפנדל, המחליף טאהא כבש מקרוב והחזיר את היתרון לאלופה.


דקה 79, הפועל באר שבע עלתה ל-2:4: גם וואקמה נכנס לרשימת המבקיעים. הניגרי התאושש מהחטאת הפנדל אחרי שמתוך הרחבה הכניע הפעם את זובאס.


הרכבים
בני יהודה: אמיליוס זובאס, מאור קנדיל (שי קונסטנטין, 90), פז בן ארי (אלי בלילתי, 80), עאיד חבשי, איציק עזוז, בן תורג'מן, סתיו פיניש, רועי גורדנה (אלי בלילתי, 85), אלמוג בוזגלו (מתן חוזז, 80), מאוויס צ'יבוטה, נריוס ואלסקיס (דובב גבאי, 80).


הפועל באר שבע: דודו גורש, בן ביטון, מיגל ויטור (לואי טאהא, 60), שיר צדק, מיהאי קורהוט, ג'ון אוגו, דן איינבינדר (מהראן ראדי, 35), מאור מליקסון, טוני וואקמה, מוחמד גאדיר (מיכאל אוחנה, 70), תומאש פקהארט (אליניב ברדה, 59).

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי