עדיין לא סגור: פערים בין מכבי ת"א למכבי חיפה בעסקת עטר

אלירן עטר
אלירן עטר | ערן לוף

נכון לרגע זה הצהובים מסרבים לשלם את הסכום אותו דורשים הירוקים. הצדדים התעלמו זה מזה בערב הגאלה של המנהלת. גורם בכיר בכרמל: "המו"מ הסתיים. הם לא הגיעו בשביל לסגור. לא ישלמו? הוא לא יעבור"

(גודל טקסט)

האם עסקת העברתו של אלירן עטר ממכבי חיפה למכבי תל אביב מסתבכת? לספורט1 נודע שנכון לרגע זה הצהובים מסרבים לשלם את הסכום אותו דורשים הירוקים. למרות הפערים, גורמים המקורבים לעסקה מאמינים כי בסופו של דבר הקבוצות יצליחו בכל זאת להגיע לעמק השווה.

הערב (חמישי) מנהלת הליגות קיימה את ערב הגאלה המסורתי לרגל פתיחת העונה. מכבי תל אביב שלחה לאירוע את ג'ורדי קרויף, בן מנספורד ושרן ייני. מנגד, מהצד הירוק הגיעו יעקב שחר, אסף בן דוב, גיא לוזון והקפטן דקל קינן. נציגי הקבוצות לא יצרו קשר ואף התעלמו זה מזה.

גורם בכיר במכבי חיפה אמר לספורט1: "המשא ומתן מול מכבי תל אביב הסתיים. אם הם לא ישלמו את הסכום שאנחנו דורשים, אלירן עטר יישאר שחקן שלנו. כשאתה בא לקנות מוצר בחנות יש מחיר. אפשר לקנות ואפשר רק להתעניין. בכל מקרה, ההחלטה בידיים של הקונה".


יעקב שחר וגיא לוזון בערב הגאלה של המנהלת (דני מרון)

 גורם נוסף אשר מעורב במשא ומתן שפך אור על הסיטואציה: "המתווך (משה דמאיו) סגר את הכל, אבל מכבי תל אביב לא הגיעה לפגישה בשביל לסגור. הם ממתינים לאישור של מיץ' גולדהאר ועד אז אין עסקה".

"יותר טוב שאין הסכמות", סיפר גורם אחר. "ככה אלירן ימשיך להיות שחקן של מכבי חיפה". בסביבת מכבי תל אביב אמרו: "אלירן עטר שחקן של מכבי חיפה וכרגע זה המצב".


"נכון לרגע זה אין עסקה" (ערן לוף)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי