בני יהודה רוצה לצרף את דן מורי ורמזי ספורי

יוסי אבוקסיס
יוסי אבוקסיס | דני מרון

אחרי ה-4:2 להפועל ב"ש במשחק אלוף האלופים, הזהובים מחפשים להתחזק. הבלם ששוחרר מבית"ר ירושלים וחלוץ הפועל ת"א עשויים להגיע, גם יונתן כהן ממכבי ת"א על הכוונת. צפו בתקציר

(גודל טקסט)

בבני יהודה מאוכזבים מההפסד אמש (חמישי) 4:2 להפועל באר שבע במשחק אלוף האלופים. המאמן יוסי אבוקסיס אמר: "הפועל באר שבע הם הטופ של הליגה בישראל ועד לקראת הסיום היינו בעניינים עד שהם הכריעו את המאבק. הפועל באר שבע חוץ מהפנדל כמעט ולא החמיצה וצריך להגיד שהם קבוצה יותר טובה מאתנו. היה לנו משחק הגנה לא טוב והצלחנו לחזור למשחק פעמיים. הרבה שחקנים יוצאים עכשיו לשוק כאן אצלנו וגם בחו"ל אנחנו פועלים כדי להתחזק ונמשיך לעבוד כדי להגיע מוכנים לפתיחת ליגת העל".

שני השחקנים הפנויים הראשונים אותם פועלת בני יהודה לצרף הם הבלם דן מורי שאתמול קיבל הודעה מבית"ר ירושלים לחפש לעצמו קבוצה אחרת והחלוץ רמזי ספורי שיושאל מהפועל תל אביב ללא תמורה לעונה אחת. במועדון אישרו כי יהיה מהלך לצרף את השניים. כמו כן נבדקת אפשרות לצרף את הקשר/חלוץ יונתן כהן שהיה מהמצטיינים בקבוצה בעונה שעברה ועשוי להיות מושאל ממכבי ת"א. אבוקסיס גם אמור להחליט בקרוב גם על שחקן זר מתוך רשימת זרים שהוצעו לו.

הקשר רועי גורדנה סיכם: "לא היינו באופוריה לקראת המשחק ושיחקנו בשיא הרצון לנצח. קיבלנו גולים מאוד נאיביים מהסוג שלא ספגנו העונה. הרגשנו שהפועל ב"ש שולטים, אבל היינו במשחק עד לשריקת הסיום, זאת הכנה טובה לליגה".

יוסי אבוקסיס. רשימת רכש מעניינת (דני מרון)
יוסי אבוקסיס. רשימת רכש מעניינת (דני מרון)

 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי