ג'ורדי קרויף רוצה שאלירן עטר יהיה בסגל מול אלטאך

עטר
עטר | ערן לוף

הצהובים מחכים לאישור מגולדהאר, גורם המקורב למועדון: "רק בעסקה הזו מיץ' מוכן להוציא סכומים כאלה". המאמן ההולנדי מקווה שיוכל לרשום את החלוץ עד 24 שעות לפני המשחק בליגה האירופית

(גודל טקסט)

אוהדי מכבי תל אביב ציפו לראות כבר הערב (שישי) את אלירן עוטר לובש שוב את החולצה מס' 16 במתחם האימונים בקריית שלום, אבל ככל הנראה יצטרכו להמתין. במועדון מחכים לאישורו של הבעלים מיץ' גולדהאר למתווה של משה דמאיו לעסקה.

גורם המקורב למכבי ת"א אמר: "גולדהאר מכיר את המתווה שהכין דמאיו. ההצעה הראשונית של הבעלים הייתה 600 אלף יורו ואם היה מדובר במקרה אחר אין מצב שהוא מגיע להציע כפול מכך".

דמאיו כבר סגר את המתווה ביום רביעי והוא מיד נשלח למקום מושבו של הבעלים בקנדה, כשההערכות היו שהעסקה צפויה להיחתם במהרה. אך אמש חלה נסיגה וכפי שפרסמנו בספורט1 נציגי המועדונים התעלמו אחד מהשני במהלך אירוע הגאלה של מנהלת הליגות. למרות זאת מעריכים במועדון הצהוב שהאישור המיוחל מהבעלים יגיע כבר בזמן הקרוב והעסקה תחתם.

בצוות המקצועי רוצים לראות את החלוץ בסגל למשחק הראשון מול אלטאך בפלייאוף הליגה האירופית ומקווים שיוכלו לרשום אותו עד 24 שעות לפני המשחק. מכבי ת"א ביטלה את אימון הערב ותתאמן מחר בבוקר.

אלירן עטר. מחכה לתשובה מגולדהאר (ערן לוף)
אלירן עטר. מחכה לתשובה מגולדהאר (ערן לוף)

 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי