באר שבע ואשדוד רוקמות טרייד: אלחמיד יעבור לאלופה

חאתם עבד אלחמיד
חאתם עבד אלחמיד | דני מרון

האלופה מודאגת מפציעת ויטור, בלם אשדוד מתקרב כשוובה בראון או אמיר חלאילה ישלחו לעיר הנמל בתוספת לכסף. הפורטוגלי מחכה לתוצאות ה-MRI שלו

(גודל טקסט)

הפציעה של בלם הפועל באר שבע מיגל ויטור, משפרת את סיכוייו של חאתם עבד אלחמיד, שחקנה של מ.ס אשדוד, לנחות בבירת הנגב. ראשי האלופה לא המתינו לקבלת ממצאי בדיקת ה-MRI שוויטור אמור לעבור כדי לקבוע את חומרת פציעתו, והם פועלים במרץ לחיזוק החלק האחורי.

כבר במפגש גביע הטוטו בשבוע החולף ולפני הפציעה של הבלם הפורטוגלי במשחק אלוף האלופים (2:4 לבאר שבע על בני יהודה), שוחחו נציגי הקבוצות בנוגע לבלם המצטיין. בסוף השבוע נקשרו מחדש הקצוות בנוגע לעסקה המתגבשת.

במסגרת המתווה לעסקה נדונה האפשרות לטרייד, ועיקרו – הבלם בן ה-26 תמורת שחקן האלופה בתוספת סכום נכבד. אחד השחקנים שאשדוד מעוניינת לצרף אם וכאשר המהלכים יבשיל לעסקה ממשית הוא וובה בראון, כשגם אמיר חלאיילה מעורר עניין אצל ראובן עטר.  


וובה בראון, עטר מעוניין (אודי ציטיאט)

ויטור, כזכור, נעדר בעונה שעברה מספר חודשים בעקבות פגיעה ברצועה הצולבת, והוגדר כנס רפואי כשחזר לפעילות מלאה מבלי לעבור ניתוח לשחזור הרצועה. צילומי MRI המדגימים קרע ברצועה הצולבת הופצו בסוף השבוע ברשתות החברתיות אך לא מדובר בממצאים נכונים אלא בניסיון להטעות שנעשה על ידי אדם שהפיץ אותן.

בתוך כך, מכת הפציעות אצל האלופה מדאיגה את המאמן ברק בכר לקראת המשחק הראשון מול מאריבור (רביעי, 21:45) במסגרת שלב הפלייאוף של ליגת האלופות ביום רביעי. פציעותיהם של ויטור ודן איינבינדר, שנפגע במפשעה, מצטרפות לרשימה הכוללת את איסק קואנקה, בן שהר ואורן ביטון, ששבר את עצם השוקית ומתנועע בעזרת קביים. 


ויטור, יחייך אחרי הבדיקה? (אודי ציטיאט)

באשר למשחק הראשון בפלייאוף מוקדמות ליגת האלופות, שלושה ימים לפני מאריבור והטירוף כבר מורגש בעיר. יותר מ-8,000 בעלי מנויים מימשו את זכאותם לרכוש כרטיס למשחק שלדברי בכר הוא "הכי חשוב בתולדות המועדון" – והטעינו את המנוי שלהם. ביום שני בערב תיפתח המכירה לקהל הרחב.

נציגי אופ"א הקדימו את הגעתם לבירת הנגב כדי לבצע את הסידורים המתאימים שיאפשרו, בין השאר, להשמיע את נעימת ליגת האלופות עם עליית הקבוצות לכר הדשא. במקביל הותקנו על חומות האצטדיון גופי לד, שצובעים אותו באדום עם רדת החשכה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי