ליאור לוי יחתום במכבי פ"ת, חלוץ צרפתי הגיע להתרשמות

גרגורי טאדה
גרגורי טאדה | Gettyimages

המגן מתאמן עם המלאבסים, גרגורי טאדה בן ה-30 צפוי לעבור בדיקות רפואיות בקרוב. אנשי אוסטריה וינה הבהירו לגיא מלמד שישקלו להחתימו בינואר

(גודל טקסט)

במכבי פתח תקווה ממשיכים במלאכת בניית הסגל, כאשר הבוקר (ראשון) קיבלו בקבוצה את הבשורה כי המגן נאור פסר סובל מקרע חלקי ברצועה הצידית וצפוי להיעדר כחודש וחצי מהמגרשים. בפ"ת לא מבזבזים זמן ומי שהחל להתאמן בימים האחרונים וצפוי לחתום הוא המגן ליאור לוי, אשר יכול לשחק בשני צידי ההגנה.

מי שעוד הגיע להתרשמות וצפוי לעבור בדיקות רפואיות ולנהל מו"מ הוא החלוץ גרגורי טאדה. טאדה בן ה-30, שיחק בעונה שעברה בקטאר וכבש 11 שערים ב-11 משחקים ובעברו גם שיחק במדי סטיאווה בוקרשט (8 שערים ב-24 הופעות) ובקלוז' (כבש 22 שערים ב-50 הופעות). בפ"ת מציינים כי טרם צפו בשחקן ואף לא מצאו קטעי וידאו שלו, אך קיבלו המלצות.

בנוגע לגיא מלמד, כפי שפרסמו לראשונה בחמישי, החלוץ צפוי להישאר ואף לעבור ניתוח ביום רביעי אצל פרופסור דודאי ואם לא תהיה הפתעה של הרגע האחרון (הצעה ממכבי חיפה) הוא צפוי להישאר. לספורט1 נודע, שבאוסטריה וינה הבהירו לחלוץ שבשלב זה העסקה לא תצא לפועל, אך הם ימשיכו לעקוב אחריו ואף ישקלו להחתימו בינואר.

גרגורי טאדה. סקורר (gettyimages)
 גרגורי טאדה. סקורר (gettyimages)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי