מכה להפועל באר שבע: עדות לפגיעה ברצועה הצולבת של מיגל ויטור

מיגל ויטור
מיגל ויטור | מאיר אבן חיים

הפורטוגלי, שעבר פציעה דומה אשתקד, עבר הבוקר בדיקת MRI בה אובחנה הפגיעה. בימים הקרובים יוחלט על אופי הטיפול. פערים קטנים עם מ.ס אשדוד בנוגע לאלחמיד

(גודל טקסט)

מכה להפועל באר שבע. מיגל ויטור, שנפצע בניצחון על בני יהודה באלוף האלופים (2:4), עבר הבוקר (ראשון) בדיקת MRI בה נמצאה עדות לפגיעה ברצועה הצולבת.

הבלם יחמיץ את המשחקים הראשון מול מאריבור בפלייאוף ליגת האלופות וצפוי להחמיץ גם את הגומלין. לואי טאהא צפוי לפתוח במקומו.

ויטור, כזכור, נעדר בעונה שעברה כשלושה וחצי חודשים בעקבות פגיעה ברצועה הצולבת (בברך השנייה), והוגדר כנס רפואי כשחזר לפעילות מלאה מבלי לעבור ניתוח לשחזור הרצועה. בהודעת המועדון נאמר: "בימים הקרובים יוחלט על אופי הטיפול".

בעקבות כך, תנסה הקבוצה לזרז את השלמת עסקת צירופו של הבלם חאתם עבד אלחמיד ממ.ס אשדוד, כשרק פערים קטנים מפרידים בין הצדדים. אתמול (שבת) נערכה פגישה בין ראשי הפועל באר שבע ו-מ.ס אשדוד, אך המו"מ להעברתו של השחקן עדיין נמשך. בקבוצתו של ראובן עטר דורשים במסגרת העסקה גם שחקנים, כשההערכה היא שבמקרה שהמו"מ יגיע לידי מיצוי יגיע גם הבלם לואי טאהא לעיר הנמל. גם וובה בראון ואמיר חלאיילה הוזכרו כאופציות.

עזיבה של אלחמיד תהווה מכה קשה לאשדוד, שאיבדה הקיץ את הקשר אור אינברום וכמובן את המאמן רן בן שמעון שעבר לנבחרת קפריסין. כרגע בסגל של ראובן עטר ישנם שני בלמים – אלחמיד וניר ברדע בן ה-21. בקבוצה מעיר הנמל היו שמחים שהבלם יישאר, אך הצעה כספית נדיבה בתוספת שחקנים תקשה על הבעלים ג'קי בן זקן לסרב. 

מיגל ויטור. מכה לאלופה (דני מרון)
מיגל ויטור. מכה לאלופה (דני מרון)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי