רשמית: רמי גרשון חתם במכבי חיפה ל-5 שנים

רמי גרשון
רמי גרשון | צילום: מכבי חיפה - האתר הרשמי

הרכש הנוצץ הוצג בסמי עופר לפני משחק גביע הטוטו: "אני שמח ומאוד נרגש להצטרף". אחרי שמונה עונות באירופה, שלוש האחרונות בגנט, הוא ישחק לראשונה בקריירה בליגת העל. לוזון: "אולי הבלם הטוב בישראל"

(גודל טקסט)
רכש נוצץ לגיא לוזון. רמי גרשון, בלם נבחרת ישראל, עבר היום (ראשון) בדיקות רפואיות במכבי חיפה וחתם ל-5 שנים במועדון. כפי שפורסם לראשונה כאן בספורט1, במהלך השבוע אנשי המועדון הגיעו לסיכום כספי מול גנט והיום כאמור נחת השחקן בישראל, סייר באצטדיון והוצג בפני האוהדים באופן רשמי לפני משחק גביע הטוטו מול הפועל עכו. 


גרשון אמר אמר לאחר החתימה: "אני שמח מאוד לבשר לכם שהצטרפתי למשפחת מכבי חיפה ל-5 השנים הקרובות. אני שמח מאוד ונרגש וכבר לא יכול לחכות למפגש הראשון איתכם. שיהיה לנו המון בהצלחה".



"רמי הוא מהבלמים הטובים בישראל, אם לא הטוב שבהם", הצהיר גיא לוזון. "הוא ישמש שחקן מפתח ועוגן בהגנה של מכבי חיפה. אני שמח ששחקן מקצוען, מנהיג ומודל לחיקוי מצטרף אלינו". 



"קבוצות גדולות בישראל חשקו בו" (ערן לוף)


סוכנו, דודו דהאן, סיפר: "מכבי חיפה זכתה לא רק בשחקן מצוין, אלא גם בבחור מדהים. חבר הכי טוב שיכול להיות בחדר ההלבשה ומודל לחיקוי עבור כל שחקן צעיר שמתחיל לשחק כדורגל. הקשר עם מכבי חיפה היה מאוד מהיר. לא אפתיע אם אספר ששאר הקבוצות הגדולות בישראל חשקו בו. ברגע שנתנו את המילה למכבי חיפה זה היה סגור. זו הבחירה הכי טובה שיכולה להיות עבור רמי. בטוח שהאוהדים ירבו ממנו המטו נחת".


בלם נבחרת ישראל, שסובל בימים אלה מפציעה ברגלו, יהווה תוספת כוח משמעותית לירוקים, כשהוא צפוי לשחק במרכז ההגנה לצידו של אליסון דוס סנטוס ובנוסף הגעתו תאפשר לקבוצה להתחזק בשני שחקנים זרים בחלק הקדמי. 






הרכש המיועד של מכבי חיפה גדל במחלקת הנוער של הפועל ראשון לציון ובשנת 2009 הוא הושאל לסטנדרד ליאז'. למרות שרשם רק חמש הופעות בכל המסגרות בעונתו הראשונה, הקבוצה הבלגית רכשה את כרטיס השחקן שלו והשאילה אותו לקורטרייק. לאחר שנה וחצי מוצלחות, חזר גרשון לליאז' בינואר 2012 ושיחק במדיה עד תום העונה. בשנה שלאחר מכן הבלם נפצע ושותף רק במשחק ליגה אחד. 



בינואר 2013 גרשון הושאל לסלטיק, אך לא הרבה לשחק ולאחר שזכה עם הקבוצה הסקוטית בדאבל הוא חזר לבלגיה וחתם בבוורן. בתום העונה הצטרף לגנט, הפך לשחקן הרכב קבוע והיה שותף לזכייה ההיסטורית של המועדון באליפות בלגיה. באוגוסט 2015 הבלם עבר ניתוח בברכו והחמיץ את מרבית העונה. לאחר חצי שנה מחוץ למגרשים, הוא שב לשחק ואף שותף בהפסד לוולפסבורג בשמינית גמר ליגת האלופות.



תוספת כוח משמעותית לירוקים. רמי גרשון (ערן לוף)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי