בריק הושאל למכבי פתח תקווה, גם החלוץ טאדה הצטרף

יניב בריק
יניב בריק | אתר רשמי

הקשר הצעיר של מכבי חיפה יחזק את הסגל של קובי רפואה, החלוץ בן ה-30 ששיחק בקטאר יהיה הרכש התשיעי של המלאבסים. חשש במועדון מפציעתו של אלקיים, לוטם זינו יבקש לעזוב וישוחרר

(גודל טקסט)

מכבי פתח תקווה מתחזקת לקראת פתיחת הליגה בסוף השבוע. אחרי שהודיעה בשעות הצהריים על שאילתו של קשר מכבי חיפה יניב בריק עד תום העונה, כעת חתם גם החלוץ גרגורי טאדה.


בכל הנוגע לבריק, כבר בשבוע שעבר הוצע הקשר למלאבסים ששקלו להחתימו, והערב נסגרה העסקה בין המועדונים. בריק רשם כ-12 הופעות ליגה במדי הירוקים בעונה שעברה. הקשר בן ה-22, ייאבק על מקומו בקישור האחורי יחד עם לירוי צעירי, רומריו פירס, יובל שבתאי ולוטם זינו, כאשר האחרון בינתיים לא נמצא בתוכניות, יבקש לעזוב וישוחרר. בריק יהיה שחקן הרכש השמיני של המלאבסים אחרי עודד אלקיים, תומאש סיבוק, ז'והאן מרסיאל, לוטם זינו, יובל שבתאי, רישאר סומא ויובל אבידור.

 

כאמור בנוסף לבריק הצטרף גם החלוץ גרגורי טאדה בן ה-30, שחתם הערב במועדון לעונה אחת עם אופציה לעונה נוספת. טאדה עבר הבוקר בדיקות רפואיות במועדון ויצטרף לאימונים. בעונה שעברה שיחק בקטאר ורשם 11 שערים ב-11 הופעות. בעברו שיחק גם בסטיאווה בוקרשט ובקלוז' הרומניות.


כפי שפרסמנו אמש, גם ליאור לוי צפוי לחתום בימים הקרובים כגיבוי לעודד אלקיים ולאחר פציעתו של נאור פסר שסובל מקרע חלקי ברצועה הצידית וצפוי להיעדר כחודש וחצי.


בריק במדיו החדשים

בריק במדיו החדשים (מכבי פ"ת)


במכבי פתח תקווה מקווים כי אלקיים יחזור במהרה לסגל, אך כרגע השחקן סובל מכאבים ובמועדון חוששים שפציעתו תתפתח להיות כמו של גיא מלמד, שיעבור ביום רביעי ניתוח בקע.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי