עורך דינו של שרון מימר: הפיטורים מבית"ר ירושלים לא חוקיים

מימר. מכבד את האוהדים ורוצה לשמח אותם
מימר. מכבד את האוהדים ורוצה לשמח אותם | צילום: דני מרון

הסאגה מסתבכת? עורך הדין שי אליאס חשף: "טביב לא מוסמך לקבל החלטה כזו כי הוא לא משמש כבעלים. לאוחנה ומימר חיבור מצוין, זו לא החלטה שלו". בית"ר: "גם אוחנה הבין שנכון לפטרו". ההתאחדות בודקת

(גודל טקסט)

סאגת פיטוריו של שרון מימר מבית"ר ירושלים הולכת ומסתבכת. מי שאמור לייצג את המאמן במגעים על הפיצויים מול הקבוצה מהבירה, עורך הדין שי אליאס טוען: "מדובר בפיטורים לא חוקיים".

 


אליאס, מומחה לדיני ספורט ועבודה, נימק: "אלי טביב אינו מוסמך לקבל החלטה שכזו, שכן אסור לו לשמש בעלים. ההחלטה כשלעצמה איננה מקצועית ונעשתה רק בשל סירובו של מימר לשמש בובה על חוט, בין השאר, בנוגע לחילוף השוער הראשון בשוער המשנה וכו'. למימר חיבור מצוין עם אלי אוחנה, זו לו החלטה של אוחנה. הפיטורים הם בניגוד להחלטתו של אוחנה".

מבית"ר נמסר בתגובה: "אם הדברים נאמרו בארבע עיניים, ואם הם אכן נאמרו, אפשר לקבל את הדברים בעירבון מוגבל מאוד. קרו כמה דברים מאז שגם אוחנה הבין שיהיה נכון שמימר יפוטר בארבעה שבועות האלה".

מימר פוטר לאחר פחות משנה בתפקידו כשסלע המחלוקות מול הבעלים נעו סביב הצבתם של המגן אנטואן קונטה כבלם, דוד קלטינס כמגן וגם העדפתו של בוריס קליימן על חשבון סתיו שושן.


מימר, נזרק בצורה לא חוקית? (דני מרון)

במקביל, ההתאחדות לכדורגל פנתה לגורמים הרלוונטיים בבית"ר ירושלים כבר בשבוע שעבר והבהירה כי חובה עליהם להקפיד על קיום החלטת הוועדה להעברת זכויות. בימים הקרובים, לאחר בחינת הנושא על ידי הייעוץ המשפטי בהתאחדות, יוחלט באילו צעדים יש לנקוט.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי