סכנין העבירה את הצוות המקצועי, אבו סלאח ושמש יפתחו ב-11 מול עכו

פליקס נעים
פליקס נעים | צילום: דניאל סטרבורבדיס

נציגת המגזר תעלה בהרכב חזק (ראשון, 19:00). סם אלישע עשוי להיות מושאל, דמרוואיי וסיסוקו ייעדרו אצל דורה

(גודל טקסט)

לאחר קיץ לא פשוט שכלל חילופי הנהלה, לא מעט סיפורים הזויים ובעיקר העונש של בית הדין שהוריד לקבוצה שתי הנקודות, תגיע מחר (ראשון, 19:00) הפועל עכו למשחק הראשון של עונת 2017/18 נגד בני סכנין.

למרות כל הבעיות, במשחקי גביע הטוטו הרשימו שחקניו של שלומי דורה ולכן ישנה אופטימיות גדולה אצל העולה החדשה. חלק מהצרות המקצועיות של דורה הן שמספר שחקנים טרם עברו בבקרה התקציבית, וזה כולל בעיקר את השחקנים הזרים. במועדון מקווים שכבר מחר יעברו כל השחקנים ויעמדו לרשות הצוות המקצועי.

אחד השחקנים שהרשימו הוא הקשר הבלגי הצעיר דילן דמראווי. עוד חתם בקבוצה החלוץ סם אלישע, שבינתיים יישאר בעכו אך לא מן הנמנע כי אם הקבוצה תמצא זר אחר אלישע יושאל לקבוצה אחרת. השוער רם שטראוס, שנפצע במשחק גביע הטוטו מול מכבי חיפה, צפוי להיות כשיר ולפתוח במשחק.

שלומי דורה. אחרי קיץ משוגע, זמן לשחק כדורגל
שלומי דורה. אחרי קיץ משוגע, זמן לשחק כדורגל

עכו תעלה בהרכב חסר כאשר הבלם מוחמד סיסוקו נותר מחוץ לסגל בגלל שהשחרור הבינלאומי שלו טרם הגיע. ינון אליהו צפוי להחליפו בהרכב. גם הקשר הצעיר דילן דמראווי לא עבר בבקרה התקציבית.

סכנין: "אם הצוות המקצועי לא יעבור בבקרה זאת תהיה פאדיחה שתיזכר שנים"
מהצד השני בסכנין מקווים לעונה לא פחות טובה מהשנתיים האחרונות, כאשר הגיעו לפלייאוף העליון עם יוסי אבוקסיס. קיץ לא פשוט עבר על הקבוצה לאחר פיטוריו המוזרים של ז'אירו סבירסקי. שביעות רצון קיימת לאחר שהנהלת הקבוצה הצליחה להעביר את הצוות המקצועי בבקרה התקציבית. המאמן פליקס נעים ועוזרו אלדד שביט ידריכו  את הקבוצה.

עוד עברו בבקרה הבלם עלאא אבו סלאח והחלוץ עידן שמש שצפויים לפתוח ב-11. שמש יחליף בהרכב את הברזילאי לוקאס גאושו שלא עבר בבקרה. במועדון היו כאלה שציינו כי גאושו אחכזב לאחרונה ולא מן הנמנע כי ישוחרר מהקבוצה. כזכור, לפני מספר ימים שוחרר הקשר ג'ונתן לוקה. "אם הצוות המקצועי לא יעבור גם הפעם זאת תהיה פאדיחה שתיזכר שנים", אמרו קודם לכן במועדון.

בינתיים אבו יונס הגיע לאימון הקבוצה ואמר לשחקנים:" חשוב לפתוח את העונה ברגל ימין וחשוב שיהיה לנו חדר הלבשה בריא". עלי עותמאן אינו צפוי לפתוח בהרכב, מוחמד זבידאת צפוי להחליפו.

הרכבים
הפועל עכו:
 רם שטראוס, עבדי פרחאת, עמית ביטון, מחמדו סיסוקו, גל שיש, דילן דימראווי (ברונו איבה), גבי קניקובסקי, עמראן אלקרינאווי, פיטר אוניקאצי, סם אלישע ופייסל מוליץ'.

בני סכנין: מחמוד קנדיל, מוחמד זבידאת, אברהם פאס, עלאא אבו סלאח, וונדרסון, חאלד חלאיילה, סגס תאמבי, ישראל זגורי, פיראס מוגרבי, מוחמד כליבאת ועידן שמש.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי